mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Kandikó József
Dr. Kandikó József
Edutus Főiskola
Főiskolai tanár


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Különleges POS kampány az Electroluxtól
2013-10-30 09:15 [Marketinginfo.hu]

Innovatív POS anyagokon - elektrolumineszcens fólián és TFT kijelzős felületeken - kommunikálja háztartási eszközeit az Electrolux.



Az Electrolux három termékének - a FreshPlus hűtők, az Infinite Pure főzőlapok és a RealLife mosogatógép - népszerűsítésére indított POS rendhagyó kampányt.

Az eddig más iparágakban - például a sokáig csak az űrkutatásban, majd az autóiparban- így a világító kijelzők a műszerfalakon - használt speciális technikai megoldást, az elektrolumineszenciát az Electrolux az reklámfelületeken keresztül nyújtandó élményért vetette be.

Az elektrolumineszcencia optikai és elektromos jelenség, ahol egy anyag fényt bocsájt ki elektromos áram, vagy egy elektromos mező hatására, de közben nem termel hőt. Az EL technológia energiaigénye kisebb, mint más világítási megoldásoké, például a neoné vagy a fluoreszkáló lámpáké. Mivel az elektrolumineszcens eszközök vékonyak kifejezetten jól használhatók hirdetési célokra.

Az EL fólián az ábrák, a mozgó animációk, illetve a különböző színű és intenzitású fényekkel kiemelt piktogramok könnyen értelmezhetővé és befogadhatóvá teszik az Electrolux modellek technológiai megoldásait. Így a fogyasztó a nélkül kap részletes információt a készülékről, hogy elolvasná a weboldalon vagy a termékkatalógusban leírtakat.

Az új, élményreklámokkal Budapesten, a MOM Parkban, a József körúton és a Sugár Üzletházban lévő Márkabolt.hu üzletekben találkozhatnak a fogyasztók, de hamarosan újabb értékesítési pontokon is látható lesz a speciális kihelyezés.



További hírek:


2020-ban milyen hatással lehet a hazai médiaköltésekre a járvány?

Több mint 5%-kal növekszik 2019-hez képest.

Körülbelül a 2019-es szinten marad.

Több mint 5%-kal csökken 2019-hez képest.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!