mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English

Bánki Tamás
DrLinkedin
Alapító, Tulajdonos, Linkedin tréner


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Mobilkommunikációs képzés az SZTE-n
2014-02-06 10:07 [MTI + Mediainfo.hu]

Az országban egyedülálló - négy féléves - az intézmény kommunikáció- és médiatudomány szakos diákjai által felvehető speciális képzést indított a Szegedi Tudományegyetem.

Az intézmény felismerte, hogy nagy a piaci igény az infokommunikáció terén elméleti tudással és gyakorlati ismeretekkel rendelkező szakemberek iránt.Az ingyenesen elvégezhető - 13 kurzusból álló speciális modul célja - hogy a közösségi média és a mobilkommunikációs eszközök alkalmazását a hallgatók ne csak felhasználói szinten sajátítsák el -adta hírül az MTI.

A diákok megismerhetik a digitális kultúrával és az információs társadalommal kapcsolatos kutatásokat, a tartalomszolgáltatás és a mobilkommunikáció alapjait, illetve gyorsan változó trendjeit. A képzésben részt vevő vezető piaci szereplők a gyakorlati oktatás során valós példákon keresztül mutatják be az alkalmazott technikai és marketingeszközöket, szoftvereket, szolgáltatási lehetőségeket.

"A több mint húszéves szegedi kommunikációszakos oktatás akkor nyújthat a jövőben is jól konvertálható, széles körben alkalmazható tudást, ha folyamatosan lépést tart a technológiai újdonságokkal" - mondta a professzor az új speciális képzésről tartott sajtótájékoztatón.

Hazánkban is nagyobb hansúly helyeződik a gyakorlati médiaoktatásra. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) a Moholy-Nagy Művészeti Egyetemen (MOME) decemberben adott át egy nagy teljesítményű számítógépekkel és a legkorszerűbb szoftverekkel felszerelt médialabort. A konfiguráció segítségével a gyakorlati oktatáson a hallgatók képessé válnak a hagyományos és az új médiás, multimédiás szerkesztőségekben, a rádiós és televíziós produkciós folyamat során, illetve a pr- és reklámügynökségeknél felmerülő legösszetettebb kreatív feladatok elvégzésére.



Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2022-ről 2023-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2022-hez képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2022-hez képest

Körülbelül a 2022-es szinten marad

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2022-hez képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2022-hez képest

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!