mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Berényi Konrád
Berényi Konrád
Onlinemarketing.hu Kft.
vezető tanácsadó


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Lejtmenetben a magán emailezés
2014-02-11 11:27 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Míg a személyes elektronikus levelezést kezdik háttérbe szorítani az instant üzenetküldő szolgáltatások és a közösségi oldalak kommunikációs megoldásai, addig az üzleti világban az emailezés felszálló ágban van.

A The Radicati Group, amerikai piackutató intézet nemrég nyilvánosságot látott elemzéséből kiderül, hogy világszerte az emberek 3,9 milliárd email fiókkal rendelkeznek az, amelyekből közel 183 milliárd levelet küldenek, illetve fogadnak a felhasználók nap mint nap. Ebből 82,4 milliárd üzenetet személyes email címről küldenek. Az elemzők viszont úgy vélik, hogy ez az érték 2017-ig tíz százalékkal fog visszaesni. A lejtmenet hátterében a közösségi oldalak kommunikációs szolgáltatásainak, illetve az instant üzenetküldő programok előretörése áll.


Az előrejelzésekre alapján az email szolgáltatóknak a jövőben jobban megéri az üzleti szférára helyezni a hangsúlyt, ugyanis a jelenlegi, napi 100,5 milliárdhivatalos üzenetváltásról a szám 2017-ig egészen 132 milliárd elektronikus levélre emelkedik. Ez az érték 31 százalékos növekedést vetít előre.

Erre a tendenciára a legjobb példa a WatsApp startup sikere. Az üzenetküldő telefonos alkalmazás felhasználóinak a száma kevesebb, mint egy éven belül megduplázódott, így olyan nagy neveket szoronghat meg, mint a Facebook, vagy a Skype. Az applikációt jelenleg aktívan használók száma elérte már a 430 milliót.



Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2018-ról 2019-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Körülbelül a 2018-as szinten marad

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!