mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Gombos Zsolt
Gombos Zsolt
Online Marketing Akadémia
OMA alapító tréner, Facebook-szakértő


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Leépít a Sanoma Ukrajnában
2014-03-17 10:26 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A médiavállalat gondozásában álló két magazin kiadását szünteti meg ez év májusától a cég vezetése.

A Sanoma Ukrajna két print kiadvány, a Sensa és a Sasaviva kiadásának megszüntetése mellett döntött. Az életmód-, és a belső építészeti magazinok célközönsége a magasabb jövedelemmel rendelkező, diplomás réteg. Az ország egyre mélyülő gazdasági problémái és a print hanyatlása viszont mind hozzájárultak a példányszámok eladási mutatóinak a drasztikus visszaeséséhez.

A Sensa 2010-ben debütált az ukrán lappiacon, amit a Casaviva megjelenése egy évvel később követett. Az ukrán lapolvasók április közepén vásárolhatják az utolsó számokat - olvasható a Mediananny.com oldalán.

Hazánkban a Maxima print és online változata jutott hasonló sorsa az idei évtől. A Maxima magazin és a Maximanet.hu megjelentetésének a felfüggesztése mögött a kiadó glossymagazin-portfóliójának az optimalizációja áll. A lapterjesztő a jövőben a Cosmopolitan, az Elle, a Marie Claire, valamint a Nők Lapja Évszakok magazinokra és azok továbbfejlesztésére koncentrál.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


2020-ban milyen hatással lehet a hazai médiaköltésekre a járvány?

Több mint 5%-kal növekszik 2019-hez képest.

Körülbelül a 2019-es szinten marad.

Több mint 5%-kal csökken 2019-hez képest.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!