Focival kampányol a Zeiss
2014-04-16 13:28 [Marketinginfo.hu]
A márka magyar részlegének első reklámszpotja arra helyezte a hangsúlyt, ami mindenkit érdekel, és amihez mindenki ért: a választásra és a focira.
"A Szemüveget a bírónak! szlogenre épített kampányt valójában a Nemzeti Sport napilapba terveztük, de az ötlet annyira megtetszett a megrendelőnek, hogy ebből lett a TV-szpot is" - mondta Arany Gábor, a kampányt levezénylő Armadillo Kreatív Ügynökség operatív igazgatója. Az alapkoncepció az volt, hogy olyan aktuális élethelyzetbe helyezik a sztorit, amit adott időszakban mindenki követ, amiről beszélnek, amire rákeresnek. Így jött az ötlet A választás mindig felelősséggel jár, amelyet a választások hetében játszottak a csatornák, de a kampányt erős közösségi média-megjelenés is támogatta.
"A választást követően indult a Szemüveget a bírónak! kampány, amely a focira és a lelátón történt vicces, de valós szituációra helyezi a hangsúlyt. Zajlik a Bajnokok Ligája, a magyar bajnokság, és nyakunkon a Labdarúgó Világbajnokság, tehát idén fokozottabb figyelmet kap a foci, no meg ehhez a sporthoz mindenki ért, ezért esett a választás erre a témára" - mondja Arany Gábor.
A Zeiss kampánya március végétől május közepéig tart. A tv-kampányt - látással és szemüveggel kapcsolatos - pr-tartalmak, social média, print és online megjelenés támogatja - derül ki a vállalat közleményéből.