mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Hampuk Richárd
Hampuk Richárd
Eurolex Consulting Media & PR
Account Manager


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Flipperezz a környezetedért
2014-05-08 11:06 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A világ egyik legszegényebb országának 15 milliós fővárosában az óriási mennyiségű szemét jelenti az egyik égető problémát. A Coca-Cola egy kreatív ambienttel próbált ez ellen tenni.

A Magyarországnál másfélszer nagyobb területű Bangladeshben közel 150 millióan osztoznak a szegénységben. Csak a fővárosban, Dhaka-ban 15 millióan élnek. Sok más nagyvároshoz hasonlóan az ország hatalmas mennyiségű szemetet halmoz fel nap mint nap. Egy olyan országban, ahol a lakosság a napi megélhetéssel küzd, a felhalmozott szemét újrahasznosítása egyáltalán nem bevett.

A helyzet orvoslására igyekezett az amerikai üdőital gyártó cég egy alternatív megoldást kínálni. A vállalat abból indult ki, hogy játszani mindenki szeret, így a játék a leghatékonyabb formája az emberek megszólításának, amelyen keresztül ösztönözni lehet őket a környezettudatosságra. A cég egy használt műanyagüvegekkel működő, flipperre emlékeztető játékautomatát helyezett el a metropolisz egyik forgalmas utcáján.

A siker nem maradt el. A városlakók özönlöttek, hogy a használt üveggel működő játékot kipróbálhassák. Az akció során száz használt palackot gyűjtöttek össze a szervezők, amelyek mind újrahasznosításra kerültek.




Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Mikor olvasott utoljára (papíralapú) könyvet?

Most is olvasok.

Egy hete.

Egy hónapja.

Néhány hónapja.

Egy éve, vagy régebben.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!