mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Kaprinay Zoltán
Kaprinay Zoltán
Bónusz Brigád
alapító, vezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Táblamagazinok: pro és kontra
2014-07-01 11:39 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Az egyik tábor szerint elveszik az applikációk között, míg a másik oldal óvá int az elhamarkodott elvárásoktól.

"Annak ellenére, hogy a táblamagazinok épp a praktikusságukkal hirdetik magukat, általában csak a nagyon lojális olvasók veszik kézbe őket. Emellett az is problémát jelent, hogy helyet foglalnak az okoskészüléken, és belassítják azt" - vélekedik Jon Lund, a Dán Online Hírszövetség képviseletében. A dán szakértő rámutat arra, hogy mindezt a számok is igazolják. A 25 legjobban fogyó kiadványnál is mindössze a bevételek 12 százalékát adják a táblagépre optimalizált magazinok.

Egy okostelefon tulajdonos átlagosan 41 applikációval rendelkezik, amelyből egy nap mindössze nyolc appot nyit meg, amelyek között leginkább a Facebook, a YouTube és a játék alkalmazások szerepelnek. Egy 2012-es felmérés szerint a letöltött applikációk 22 százalékát mindössze egyszer nyitjuk meg - olvasható a What's New in Publishing írásában.

Ezzel szemben Gregg Hano, a Mag+ ügyvezető igazgatója túl elhamarkodottnak tartja a táblamagazinok leírását, hiszen egy mindössze pár éves piaci terméknek több időre van szüksége, hogy felfusson. "Régen ki gondolta volna, hogy az internetnek lesz létjogosultsága egyáltalán" - hozza fel példának az akkori szkeptikus megnyilvánulásokat az igazgató.

"Arra is időt kell hagyni, hogy megtanulja az iparág, hogyan lehet monetizálni az újfajta lehetőséget" - vélekedik a szakember. Az ügyvezető szerint azt kell megnézni, hogy milyen arányban növekednek az eladási mutatók. A digitális lappiacon tavaly 10,2 millió táblamagazin fogyott, ami duplája a 2012-es értékesítési adatoknak.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


2020 ban hány százalékra tippeled a hazai programmatic media költést a digitális médiaköltésen belül?

0-10%

11-20%

21-30%

31-40%

41-50%

51-60%

61-70%

71-80%

81-90%

91-100%

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!