mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English

Tóth Gábor
Geometry Global
CEO


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Egyre többet rádiózunk
2014-07-21 13:13 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Egy évvel ezelőtt publikálta a TNS Hoffmann - Mediameter konzorcium az új rádiós közönségmérés első eredményeit. Most itt az újabb, a 2014. április-júniusi hallgatottsági eredmények.

Ez idő alatt jelentős változások történtek a rádiós piacon, melyet a konszolidáció és a folyamatos fejlődés jellemez leginkább - - olvasható a TNS-Hoffmann közleményében.


Sorban rendeződtek a lokális frekvenciák sorsai, az új rádiók megvetették lábukat, míg a régi-új szereplők stabilizálni tudták helyzetüket. Mindez a hallgatottságban is érezteti hatását 57 százalékról 65 százalékra nőtt a naponta rádiózó 15 évnél idősebb emberek száma, ami naponta 5,5 millió hallgatót jelent.


A hallgatottság növekedése minden korosztályban tetten érhető, a 30-59, illetve a hirdetők által kiemelten fontosnak ítélt 18-49 éves korosztályban is hasonló mértékű növekedés tapasztalható, ez utóbbiban 58-ról 65 százalékra kúszott fel a napi elérés, ami közel 2,9 millió hallgatót jelent.


A rádióhallgatás növekedésében az összes szereplő szerepet vállalt, így magasabb hallgatottság mutatkozik a vidéki, a budapesti, a regionális és országos kereskedelmi rádiók esetében, valamint a közszolgálati csatornák vonatkozásában is.


A 2014. április-június közötti időszakban több csatorna is saját csúcsát érte el. Ide sorolható az országos Class FM és Petőfi Rádió, a regionális Music FM, az ország egyre több pontján hallgatható Magyar Katolikus Rádió és a Lánchíd Rádió, vagy Budapesten a Juventus, a Gazdasági és Jazzy Rádió is.



Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Mikor olvasott utoljára (papíralapú) könyvet?

Most is olvasok.

Egy hete.

Egy hónapja.

Néhány hónapja.

Egy éve, vagy régebben.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!