mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Kis Gergely
Kis Gergely
eNET/ Budapesti Corvinus Egyetem
ügyvezető igazgató / tanársegéd


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Új főszerkesztő a Bien.hu-nál
2014-08-18 10:42 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Új főszerkesztőt nevezett ki a női életmódportál. Sándor Alexandra Valéria két éve cikkíróként csatlakozott a lifestyle médium csapatához.

Új főszerkesztővel erősít a Bien.hu. Sándor Alexandra Valéria ezt megelőzően cikkírói pozíciót töltött be a médiumnál, kinevezésével a korábbi alapító főszerkesztő feladatait veszi át, míg Csizmadia Beáta a jövőben lapigazgatóként a portál szakmai irányítását látja el - közölte a portál kommünikéje. Az online magazin nemrég olyan stratégiai irányokat jelölt ki, amelyeknek egyike a munkakörök differenciálása és a pozíciók pontosabb definiálása.

Sándor Alexandra Valéria 2 éve csatlakozott a Bien csapatához, korábban a Szabolcs Online szerkesztője, valamint a KamaszPanasz menedzsere volt. Munkáját 2010-ben a DUE Az év diákújságírója címmel ismerte el, 2011-ben Pulitzer Szülővárosának különdíját, 2012-ben fődíját nyerte el. Nevéhez műfordítások is fűződnek: Colleen Hoover: Reménytelen, R. J. Palacio: Csodácska, Tarryn Fisher: Kihasznált alkalom.

"Alexandra a cikkírók munkájának koordinálása mellett a tematikai javaslatokért és a márkajegyeket erősítő témák összeállításáért felel" - mondta Csizmadia Zsolt, a Bien.hu ügyvezető igazgatója. Csizmadia Beáta lapigazgató hatáskörébe a szerkesztőség irányítása, általános irányelvek meghatározása, érvényesítése, az imázsépítés, valamint az együttműködési lehetőségek felkutatása és kiaknázása tartozik.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2022-ről 2023-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2022-hez képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2022-hez képest

Körülbelül a 2022-es szinten marad

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2022-hez képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2022-hez képest

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!