mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Hauk Zoltán
Hauk Zoltán
HEROE
elnök


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
YouTube tehetségkutató indul
2014-08-20 10:58 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Hétfőn élessé vált a kimittube.hu oldal. Nincsenek komoly szabályok és megkötések, a legfontosabb feltétel, hogy az alkotónak látszódnia kell a videón.

Hajós András moderálása mellett kedden mutatták be a zsűri tagjait - írja a szerkesztőségünkhöz eljuttatott sajtóközlemény. Puzsér Róbert (kritikus), Szirmai Gergő (Magyarország egyik legismertebb YouTube sztárja), Kovács Patrícia (színésznő), Sárközi Gyula (koreográfus), Saiid (rapper), Fluor Tomi (rapper), Péterfy Bori (énekesnő-színésznő), Mondik Noémi (képzőművész), Puskás Peti (énekes), valamint Ács Dani és Tamás Bence Gáspár (újságírók) alkotják a csapatot, amely napról napra, hétről hétre elemzi a produkciókat.

A zsűri tagjainak szigorú, vagy támogató videókommentjeit az indulók produkcióival együtt a kimittube.hu portálon találjuk meg. Akárcsak a versenyzők, a zsűri is egyszerű technikai eszközöket használ, saját környezetükben veszik fel az értékeléseket és töltik fel azokat a Ki Mit Tube oldalára.

A Ki Mit Tube a YouTube-on zajlik, a Google szakmai támogatásával. A Vodafone mint főtámogató, alkotóként is együttműködött a tehetségkutató dizájn- és arculati elemeinek kreatív munkálataiban, és a verseny kommunikációjában is jelentős szerepet vállalt. A tehetségkutatót a YouTube sztárok menedzselésével foglalkozó ügynökségek felkérésére Red Lemon Media fejlesztette ki és bonyolítja le, egyúttal ellátja a projekt pr munkálatait. A teljes versenyfolyamat nyomon követhető lesz a társ-szervező 444.hu oldalain.



Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Béta együttható

Break

Coverage (COV)

továbbiak  
Forrás: Nielsen Közönségmérés
Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2018-ról 2019-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Körülbelül a 2018-as szinten marad

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!