mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Kádár Tamás
Kádár Tamás
Sziget Kft.
cégvezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Túl sok volt a reklám
2014-08-20 14:51 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Több csatornán is túllőttek a célon a szomszédban.

A brit szabályozóhatóság, az Ofcom vette észre, hogy két multinacionális csatorna szlovén inkarnációján a megengedettnél több reklámot sugároztak - írja a Broadband TV News.

A Universal Channel esetében tíz, a Discovery Channelnél nyolc szabálysértést találtak tavaly november-decemberben, amikor túllépték az óránként megengedett tizenkét perces határt.

A Universal azzal reagált, hogy rendszerük nem jól kezelte a helyben a műsorfolyamba illesztett reklámokat, de már dolgoznak az ügyön. A Discovery pedig nyilatkozata szerint egyszerűen túlvállalta magát, s felajánlotta, hogy egy rövid időre csökkenti a sugárzott hirdetések mennyiségét, így kompenzálván a kihágásért.

Az Ofcom továbbra is figyelemmel kíséri a csatornák tevékenységét - közölte a portál.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


2020-ban milyen hatással lehet a hazai médiaköltésekre a járvány?

Több mint 5%-kal növekszik 2019-hez képest.

Körülbelül a 2019-es szinten marad.

Több mint 5%-kal csökken 2019-hez képest.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!