mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Pakots Zsolt
Pakots Zsolt
Advenio Zrt., HírTV Zrt., Lánchíd Rádió Kft.
vezérigazgató, gyártási igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Erős nézettség a Ki Mit Tube-on
2014-09-02 13:07 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Tíz nappal a Ki Mit Tube élesedése után világosan látszik, hogy az újszerű tehetségkutató megmozgatta az országot: 10 nap, 2,5 millió megtekintés.

Az augusztus 21-i start óta közel 200 pályaművet töltöttek fel a versenyzők, amelyek többsége zenei produkció, de extrémsportoló videóját éppúgy megtaláljuk a www.kimittube.hu oldalán, mint versmondóét, tánccsoportét, ismert és ismeretlen vloggerét.


A videókat eddig összesen 2,5 milliószor tekintették meg, ez nagyjából annak felel meg, mintha Budapest, valamint Csongrád és Vas megye minden egyes lakója legalább egyszer meglátogatta volna az oldalt. (Erről a valóságban persze nincs szó, hiszen egy adott látogató akárhány videót megtekinthetett akárhányszor, amelyek mind-mind külön látogatásnak számítanak a statisztikában.) A szám tovább emelkedik, hiszen a feltöltések folyamatosak, az ország első YouTube-on zajló tehetségkutatója pedig szeptember 21-ig tovább folytatódik.


A Ki Mit Tube-on az érdeklődők eddig 2 826 536 perc videót néztek meg. A közel 200 versenyprodukció mellett a 10 nap leforgása alatt 61 zsűrivideó is felkerült az oldalra. Mondik Noémi, Puzsér Róbert, Péterfy Bori, Szirmai Gergő és a többi zsűritag véleményére is kíváncsiak voltak a tehetségkutató követői: ezek a legnépszerűbb videók között szerepelnek - olvasható a szerkesztőségünkhöz eljuttatott közleményben.


A feltöltési időszak szeptember 13-ig tart, eddig lehet nevezni az új videókat, majd a zsűrin a sor, hogy a 15 legtöbb szavazatot elérő produkciót ötre csökkentse. A végső öt szeptember 21-én, a YouTube-on élőben közvetített showműsoron méretteti meg magát az értékes nyereményekért.

Az első hét legérdekesebb pillanatait visszanézheti itt.

Az összes zsűrivideót itt tekintheti meg.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2018-ról 2019-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Körülbelül a 2018-as szinten marad

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!