mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Hámori Barbara
Hámori Barbara
Content House
vezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Helyreigazítás
2014-09-03 17:29 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Ezúton helyreigazítást közlünk a 2014. szeptember 2-án megjelent Menetel a Nosalty című cikkel kapcsolatban, mely a leglátogatottabb női tartalmi portálok rangsoráról számolt be.

A cikkben megjelent statisztikai adatok nem tükrözik a női site-ok valódi látogatottsági sorrendjét, mivel a szerkesztőséghez eljuttatott közleményben említett Femina.hu és Nlcafe.hu egyedi látogatói, oldalletöltése és site-on eltöltött idejével kapcsolatos számok kizárólag azokat az olvasókat tartalmazzák, akik desktopról böngészik az oldalt, míg a Nosalty.hu esetén a közölt adatok a mobil eszközökről jövő látogatottságot is magukban foglalják.


Fontos megjegyezni, hogy a Nosalty.hu receptfeltöltő oldal, mely a látogatók által beküldött fotókat és recepteket közli, nem foglalkozik életmód-, divat-, párkapcsolat- vagy akár közéleti témákkal, így ebben a formában nem hasonlítható össze a legnagyobb elérésű női tartalmi portálokkal.

A szakma által hivatalosan elfogadott Gemius OPA és Gemius Ipsos Audience mérései alapján a desktopforgalom szerint a nyári időszakban is az Nlcafe.hu, a Femina.hu és a Life.hu volt a három vezető női elérésű tartalmi oldal, mobilforgalom szerint pedig továbbra is a Femina.hu áll az élen. A Femina.hu mobilra optimalizált verziója nemcsak a női portálok elérésének sorrendjében vezet, de Magyarország leglátogatottabb női mobiloldala is egyben. Hónapról hónapra egyre többen választják a site-ot, ezt bizonyítja az is, hogy a 2013-ról 2014 azonos időszakra megduplázódott mobilelérésük, és 2014 márciusa óta stabilan tartják pozíciójukat.


*A fent említett cikkben a korrekció megtörtént.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2019-ről 2020-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2019-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2019-hoz képest

Körülbelül a 2019-es szinten marad

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2019-hoz képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2019-hoz képest

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!