mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Dr. Erdei Tamás
Dr. Erdei Tamás
Metropol
főszerkesztő


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Az egységes közönségmérés sikeressége
2014-11-17 09:11 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Tavaly áprilisában indult a rádiós piac összefogásával közösen kialakított hallgatottságmérés, melyet a TNS Hoffmann és a Médiaméter konzorciuma végez.

A mérés során Magyar rádiós piaccal közösen kialakított módszerekkel részben pedig nemzetközi példákhoz megfelelő módszerekkel mérik a rádiók hallgatottságait.

Közönségmérés a teljes hazai rádiós piacot felöleli, beleértve az országos, a budapesti és a lokális kereskedelmi rádiókat is.

A Helyi Rádiók Országos Egyesülete (HEROE) által összefogott rádiók szinte kivétel nélkül mind (45 rádióból 43 rádió) megrendelte a közönségmérést. Az eddigi adatokat tekintve megállapíthatjuk, hogy 18 megyeszékhelyből 17-ben az első két leghallgatottabb rádió között szerepel helyi rádió.

Ez azt jelenti, hogy a hazai rádióhallgatók körében még mindig jelentősen erős a lokálpatriotizmus, így nem elhanyagolhatóak a helyi rádiók hallgatottsági adatai.



Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Mikor olvasott utoljára (papíralapú) könyvet?

Most is olvasok.

Egy hete.

Egy hónapja.

Néhány hónapja.

Egy éve, vagy régebben.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!