mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Peresztegi Zoltán
Peresztegi Zoltán
Schibsted Classified Media
alelnök


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Nem csak jó vezetőnek kell lenni, hanem annak is kell látszani!
2015-02-26 19:32 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A lassúság gyakran unalmas, pláne ha a vezető a lassú... Milyen tulajdonságokkal bírnak az igazán kiváló vezetők?

Ma már természetes, hogy a az üzlet egyre gyorsabb, s minden vezetői szinten dolgozónak ismernie kell, hogyan tartson lépést. A Harward Business Review online kiadásában megjelent Zenger és Folkman által egy 50 ezres vezetői minta adataira alapuló kutatás eredményei alapján az mondható, hogy egyértelmű összefüggés tapasztalható a vezetők, munkatársaik által észlelt hatékonysága és a gyorsaságuk között.

A leghatékonyabb vezetőknek tartott személyek 95%-áról nyilatkozták, hogy gyorsak és jó döntéseket hoznak, 3% jó, de lassú, 2% csak gyors.




Mi teszi a vezetőt gyorssá és jó vezetővé? A kutatók a következő 5 fő faktort találták:



1, A munkatársaik megbíznak a helyes ítélőképességükben is abban, hogy hatékony döntéseket hoznak.
2, A stratégiájukat és az elképzeléseiket teljesen világossá és érthetővé teszik a kollégáiknak: Ha a kollégák látják a tevékenységek összefüggéseit, sokkal gyorsabban és megértik és elvégzik a feladatukat az adott vállalkozásnál.
3, Bemutatjak a személyes bátorságukat: a gyorsaság sok esetben veszélyesnek tűnhet, így a személyes bátorság és felelősségvállalás segíthet abban, hogy a munkatársak kövessék a vezetőt a gyors működésben.
4, Ötvözik a legújabb ismereteket és gyakorlatot: a legjobb tudás és gyakorlati tapasztalatok segítik abban, hogy gyorsan és jól döntsön egy vezető. A túlzott óvatosság mögött gyakran vagy agyakorlatlanság vagy az elméleti tudás hiányosságai húzódhatnak meg.
5, Mindig magasra teszik a mércét- nehézebben elérhető célokat tűznek ki: a könnyen elérhető célok az embereket ellustítják, a nehezebben elérhetők beindítják a gondolkodás az innovációt és versenyszellemet.

Nagyon érdekes, hogy a gyorsaságunk vagy lassúságunk mennyire rányomja bélyegét az attitűdünkre. Igen, s lassú gyakran unalmas is. Gondoljunk azokra a munkatársainkra, akikkel gyorsan megy a munka, s azokra akik nehézkesen mozognak s nehézen végeznek a dolgokkal. Természetesen a gyorsaság nem helyettesíti a helyes ítéleteket és a jó munkát, s sok esetben a túl nagy "pörgés" az embereket túlhajtottá tehetik. Azon ha egy vállalatnál a folyamatok és az egész munka lelassul, itt az ideje felpörgetni a sebességet.


További hírek:


2020 ban hány százalékra tippeled a hazai programmatic media költést a digitális médiaköltésen belül?

0-10%

11-20%

21-30%

31-40%

41-50%

51-60%

61-70%

71-80%

81-90%

91-100%

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!