mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Hauk Zoltán
Hauk Zoltán
HEROE
elnök


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
10 éves a YouTube
2015-05-19 15:01 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Idén májusban tíz éves a YouTube. Ebből az alkalomból a videó megosztó site három toplistán mutatta be, hogy az eltelt évek alatt mik váltak Magyarország legnépszerűbb zenei, és nem zenei videóivá.

A YouTube-on 2005 óta lehet videót nézni és feltölteni, mára pedig egyre gyakrabban ezek a videók alapján dől el, miből lesz világ- vagy éppen helyi szenzáció. A jubileumra kétféle zenei toplista készült. Az egyik nyelvi határok nélkül mutatja be a magyarországi internetezők legnézettebb zenei videóit, a másikon csak magyar nyelvű dalok szerepelnek.

Majka, Curtis és BLR Belehalok című dala a magyarországi YouTube nézők körében maga mögé utasított olyan világsztárokat, mint Pitbull, Shakira, vagy Jennifer Lopez. Majkáék dala mellett még további 3 magyar szám került be Magyarország kedvenc zenei videói közé: Fluor Mizuja, Jolly & Kis Grofó No roxa ája, valamint az Alma együttes szülinapi dala.

Majka a magyar nyelvű kedvenc zenei videók közt is tarolt, a dobogó tetején lévő Belehalok mellett a Csak te létezel a 10. helyet is elhozta. A toplista második illetve harmadik dobogós helyét Fluor Mizuja, illetve Jolly & Kis Grofó No roxa ája szerezte meg.

A minden idők legnagyobb nem zenei kedvenceit összesítő magyar YouTube toplistán a humor söpörte be a legtöbb helyezést. A toplista élén Pamkutya: Majka Belehalok paródiája áll.

A YouTube számokban:
 
  • A YouTube-on világszerte havonta egymilliárd ember néz videókat - ez közel az internetező emberek harmadát jelenti.
  • Világszerte havonta több mint hatmilliárd órányi videót néznek meg YouTube-on.
  • Percenként 300 órányi - több mint 12 napnyi - videót töltenek fel. (5 évvel ezelőtt, 2010-ben ez a szám még 24 óra volt percenként.)





Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


2020-ban milyen hatással lehet a hazai médiaköltésekre a járvány?

Több mint 5%-kal növekszik 2019-hez képest.

Körülbelül a 2019-es szinten marad.

Több mint 5%-kal csökken 2019-hez képest.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!