mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Dr. Eszes Tamás, főiskolai tanár...
Dr. Eszes István
Budapesti Gazdasági Főiskola
főiskolai tanár


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
10 éve Magyarországon a Huawei
2015-05-26 10:07 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Az információs és kommunikációs technológia szállító vállalat 200 millió eurót(mintegy 65 milliárd forint) fektetett be eddig hazánkban, amivel a második legnagyobb kínai befektetővé vált.

A kezdetben 4 fővel működő cég jelenleg már több mint 2500 munkavállalót foglalkoztat, és közel 600 beszállítóval áll kapcsolatban. A Huawei nevét ott találjuk a TOP 500 magyarországi adófizető cég listáján is.

Magyarországon gyártják, és innen szállítják ki az okostelefonok kivételével a Huawei portfóliójában szereplő valamennyi terméket Európába, Észak-Afrikába, Oroszországba és a Közel-Kelet országaiba. A magyar leányvállalat három, európai régiós feladatot is ellát: itt folyik az európai kontinens visszáru kezelése, alkatrész-ellátása és a javítása is.

A Huawei jelentős szerepet vállal a hazai felsőoktatás támogatásában is: 5 évvel ezelőtt hirdette meg először ösztöndíj programját, amely keretében 75 fiatal magyar szakember továbbképzését támogatta, mintegy 200 millió forint értékben.

"Magyarország gazdasági sikereiben igen nagy része volt azoknak a nálunk működő vállalatoknak, amelyek bizalommal voltak irántunk. Ezek közül is külön megbecsüléssel fordulunk a Huawei Technologies Magyarország Híradástechnikai Kft. felé, amely magas technológiai elvárásaival hozzájárul Magyarország gazdasági fejlődéséhez. A vállalat stratégiai partnerünk, ezért külön örülök annak, hogy a megállapodás megkötése óta a cég teljesítménye 30 százalékkal emelkedett" - mondta el Varga Mihály nemzetgazdasági miniszter.

"Nem minden embernek van egyenlő hozzáférése az IKT és a telekommunikáció által nyújtott előnyökhöz." - mondta el Zheng Weifeng, a Huawei Technologies Hungary vezérigazgatója. "A Huawei szerint a digitális összeköttetés nem kiváltság, hanem létfontosságú szükségszerűség. Az információs társadalom egy olyan visszafordíthatatlan trend, amely a jövőnk. A Huawei küldetése ezért az, hogy ebbe a jövőbe Magyarországot bevezesse, egy jobban összekapcsolt országot építve."

A Huawei termékeit és szolgáltatásait jelenleg Magyarország lakosságának több mint a fele használja és az ügyfelei között tudhatja hazánk valamennyi nagy távközlési szolgáltatóját. A cég számos fogyasztói terméket értékesít itthon, beleértve a routereket, a tableteket, valamint az okos kiegészítőket és telefonokat, úgymint a prémium kategóriás Mate7-et és a P8-at.



Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2018-ról 2019-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Körülbelül a 2018-as szinten marad

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!