mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Soós Gergely
Soós Gergely
neo
alapító-ügyvezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Selfie printer a Fantától és a JCDecaux-tól
2015-06-01 14:00 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A Fanta új OOH kampányában annyit kért a járókelőktől, hogy készítsenek selfie-ket az üdítőital márka utcai panelje előtt és azt töltsék fel a FantaTastesLike hashtaggel a saját Instagram oldalukra.

A Fanta az új out-of-home kampányában a JCDecaux innovatív paneljét használta és alakította át egy azonnali selfie-printerré. A Coca Cola, a JCDecaux, az UM és az Ogilvy&Mather közös projektje Ausztráliában népszerűsítette a FantaTastesLike-t.

Az egyedi építésű panelt a Fanta narancssárga színei ihlették. A selfie-zők, miután a frissen készült képet megosztották az Instagramon, máris megkapták azt kinyomtatva a Fanta Printergramból - olvasható a JCDecaux weboldalán.

A JCDecaux Australia marketingigazgatója, Essie Wake elmondta, fantasztikus olyan partnerekkel együtt dolgozni, akik folyamatosan feszegetik az out-of-home műfaj határait, lehetőségeit. Hozzátette, a Fanta kampánya ötvözi a közösségi médiát a nyomtatási technológia gyorsaságával, mindezt játékos formában. A Fanta fényképautomatája a Sydney-i Pitt Street-en volt látható és kipróbálható.




Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


2020-ban milyen hatással lehet a hazai médiaköltésekre a járvány?

Több mint 5%-kal növekszik 2019-hez képest.

Körülbelül a 2019-es szinten marad.

Több mint 5%-kal csökken 2019-hez képest.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!