mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Erős Attila (Fotó: Köő Adrienn)
Erős Attila
Fastbridge
ügyvezető igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Elindult a közösségi toborzás
2015-08-11 14:14 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Egy új applikációval bárki segíthet barátainak munkát találni és ezzel akár százezreket is kereshet.

Mától Magyarországon is elérhető az Egyesült Királyságban már sikeresen működő toborzási alkalmazás, a GigPlug, amelynek segítségével az aktív LinkedIn és Facebook felhasználók összekapcsolhatják ismerőseiket a portálon meghirdetett pozíciókkal, és - ami a valódi újdonságot jelenti - sikeres elhelyezés esetén a toborzási díj a felhasználót illeti. A GigPlugnak köszönhetően bárki potenciális fejvadásszá válhat, akik pedig eddig is gyakran ajánlották ismerőseiket, most először ezzel pénzt is kereshetnek. Magyarországon már többek közt az NNG, a LogMeIn, az Infomatix nyitott pozíciói érhetőek el a GigPlug-on.

Az ajánlási folyamat egyszerű: az ingyenes alkalmazás letöltése után a felhasználók megtekinthetik a meghirdetett munkaköröket és ha ismernek valakit, akit az adott pozícióra alkalmasnak találnak, egy gombnyomással továbbküldhetik az álláshirdetést. Ha az ismerős úgy dönt, hogy jelentkezik az állásra és végül meg is kapja azt, a toborzási díj a felhasználót illeti.

A LinkedIn fiókunk összekapcsolásával a GigPlug intelligens algoritmusa a profilokon található információk alapján automatikus javaslatokat generál. Az, hogy az adott ismerőst a pozíciót meghirdető cég végül ki is választja természetesen nem garantált, de minden átgondolt jelölés egy esély arra, hogy hozzájáruljunk ismerőseink, barátaink karrierépítéséhez, és ezzel még pénzt is keressünk. Az új szolgáltatás, amely a GigPlug weboldalán és okostelefonokon keresztül is elérhető, a jelenleg meghirdetett munkakörök alapján pozíciónként 100-200 ezer forint toborzási díjat ajánl.

A GigPlug a vállalatok számára is egy új, dinamikus és költséghatékony csatornát jelent a toborzásban, mivel hirdetési díj nincs, sikeres felvétel esetén a GigPlug toborzási díja a munkakör éves fizetésének 5 százaléka.

A GigPlug az Egyesült Királyság után, ahol az alkalmazás jelenleg több ezer felhasználóval rendelkezik és ezernél is több nyitott pozíció elérhető, Magyarországon kezdte el nemzetközi terjeszkedését.

"Nagyon örülünk, hogy sikerült az első vállalati ügyfeleinket regisztrálni Magyarországon. A jelenleg elérhető pozíciók száma Magyarországon még elég alacsony, és elsősorban az IT/technológia szektorból vannak, de bízunk abban, hogy ezt a forradalmian új platformot hamarosan még több vállalat használja majd a toborzásban,miközben a GigPlug felhasználók száma tovább növekszik."-nyilatkozta Chris Dobson, a GigPlug ügyvezető igazgatója.



Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2022-ről 2023-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2022-hez képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2022-hez képest

Körülbelül a 2022-es szinten marad

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2022-hez képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2022-hez képest

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!