mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Mandalina Rita
Madalina Rita
Flow PR
újmédia stratéga, vezető tanácsadó


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Online adományozási rendszer indult
2015-08-21 14:04 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A Magyar Máltai Szeretetszolgálat, az Ebolt.hu, az Egészségbolt.hu, a Groby.hu, a Jegy.hu és a Szépségbolt.hu programja augusztus elején indult.

Mostantól a résztvevő webáruházak vevői fizetéskor egy kattintással felkerekíthetik a vásárlás összegét, amellyel egyedi karitatív programokat támogathatnak. A kezdeményezésben az Egész­ségbolt.hu és a Szépségbolt.hu vevői a Családok Átmeneti Otthonát támogathatják, a Groby.­hu vásárlói a Szeretetszolgálat ételosztási tevékenységét segíthetik, az Ebolt.hu felhasználói a mozgó orvosi rendelő fejlesztéséhez járulhatnak hozzá, a Jegy.hu vevői pedig hátrányos hely­zetűek részvételét támogathatják kulturális- és sportprogramokon.

Az Egészségbolt.hu és Szépségbolt.hu tapasztalatai pozitívak: "A kampány indulását követő első pár nap során a vevők közel harmada döntött úgy, hogy fizetésénél felkerekíti a vásárlás összegét, és adományoz az általunk támogatott Családok Átmeneti Otthona számára" - mondta Jenei Péter a webáruházak vezetője.

A Kerekítsd fel! programot azért hozta létre Szeretetszolgálat, hogy a hazai online vá­sárlóknak a lehető legkönnyebb megoldást nyújthassa arra, hogy ha csupán néhány forinttal is, de hozzájárulhassanak konkrét jótékonysági programok megvalósításához.

Hasonló kerekítéses módszerek nagy sikerrel működtek az elmúlt évek során többek között az Egyesült Államokban, Kanadában, Izraelben, és Angliában is. A Magyar Máltai Szeretetszol­gálat partnere a rendszer kialakításában a Supermoon reklámügynökség volt.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


2020-ban milyen hatással lehet a hazai médiaköltésekre a járvány?

Több mint 5%-kal növekszik 2019-hez képest.

Körülbelül a 2019-es szinten marad.

Több mint 5%-kal csökken 2019-hez képest.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!