mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
dr. Bíró Péter
dr. Bíró Péter
Marketing tanácsadó, oktató, igazságügyi szakértő


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Megvette az IBM a Ustream-et
2016-01-22 09:00 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A Ustream az IBM Cloud új videószolgáltató egységét bővíti majd.


Az IBM bejelentette, hogy megvásárolta a Ustream Inc. felhőalapú, élő videostreaming szolgáltatást nyújtó vállalatot. Ez a lépés kibővíti az IBM Cloud platformját, amelynek segítségével a vállalati ügyfelek felfedezhetik és kiaknázhatják a videóban, mint rendkívül gyorsan fejlődő digitális médiumban és adat-eszközben rejlő lehetőségeket.

A Ustream vállalatok és műsorszolgáltatók számára biztosít felhőalapú videostreaming, azaz internetes műsorsugárzási lehetőséget, a vállalati közleményektől kezdve az élő koncertközvetítésig. A cég mintegy nyolcvanmillió felhasználó - köztük a Nasa, a Samsung, a Facebook, a Nike és a The Discovery Channel - számára szolgáltat élő vagy on-demand videótartalmat.

A Ustream ahhoz az újonnan megalakult IBM Cloud Video Services üzletághoz csatlakozik, amely az IBM kutatás-fejlesztési laborjaiból és a stratégiai felvásárlásokból származó eszközöket ötvözi. Az IBM mindezzel olyan erőteljes videószolgáltatási portfóliót épít ki, amely magába foglalja a nyílt API, azaz programozói kezelőfelületek fejlesztését, a digitális és vizuális analitikát, a kiegyensúlyozott teljesítményt és az egyszerűsített menedzsment-feladatokat számos globális iparág számára.

Az egység Braxon Jarratt vezérigazgató irányításával működik majd, és a felhőalapú videószolgáltatásban és szoftverekben rejlő, az IBM becslése szerint 105 milliárdos dollárra rúgó üzleti lehetőség kiaknázását tűzte ki célul.

"A videó az üzleti életben elsőosztályú adattípussá vált, ami olyan felgyorsult teljesítményt és erőteljes adatelemzési eszközök alkalmazását követeli meg, amelyek segítségével az ügyfelek lényegi, mélyreható információkhoz juthatnak" - mondta Robert LeBlanc, az IBM Cloud alelnöke. "Videó- és felhőalapú innovációink egy üzleti egységbe történő integrálásával ügyfeleink számára olyan lehetőségeket teremtünk, amelyekkel a lehető leginkább stratégiai módon aknázhatják ki az ebben a médiumban rejlő lehetőségeket."

Mára a fogyasztókkal és a munkatársakkal való viszony szorosabbra fűzésének egyik legfőbb eszközévé vált a videótartalmak széles skálája, a webcastoktól kezdve a konferencia-közvetítéseken, képzési és oktatási webinarokon át az ügyfélszolgálati anyagokig, vagy a "hogyan csináld" videókig.

A Ustream központja San Franciscóban van, fejlesztési részlege Magyarországon, Budapesten, adatközpontjai pedig a kaliforniai San Joséban, Amszterdamban és Tokióban.





Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2018-ról 2019-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Körülbelül a 2018-as szinten marad

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!