mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Brindza Gábor
Brindza Gábor
Madhouse
Termékfejlesztési igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Stratégiai együttműködést kötött a hd Open! és a Flyerz Magazin
2016-03-01 15:02 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Az együttműködés eredményeként a Flyerz felületeivel újabb platformon kínálhat több milliós heti elérést nagyvállalati ügyfeleinek a hd Open!

A Flyerz Magazin 14 éve van jelen a hazai piacon eleinte nyomtatott, napjainkban nagyobb részben online formában. A magazin Facebook oldala és a hozzá kapcsolódó egyéb tematikus oldalak összesen több mint 800 ezer követőt és 2-3 milliós heti elérést számlálnak, a Flyerz.hu weboldalát pedig napi több tízezer olvasó kíséri figyelemmel.

"Kerestük a partnerséget olyan hazai, ismert és elismert szereplővel, aki a Flyerz irányelveinek megfelelően olyan médiavállalatok portfóliójába biztosít ötletesen beágyazott megjelenéseket, amelyek az adott téma leghitelesebb forrásainak tekinthetők. Fontos volt számunkra az is, hogy hozzánk hasonlóan hazai, önálló és független szereplővel szövetkezzünk. A hd Open!-ben találtuk meg azt a partnert akivel tovább erősíthetjük piaci pozíciónkat" - nyilatkozta Tomon Ildikó, a Flyerz kommunikációs vezetője.

A hd Open! évek óta folyamatosan a tartalom fogyasztási szokásokhoz alkalmazkodva, irányt mutat a felhasználóknak, hogy a reklám elkerülése helyett igényeljenek releváns tartalmakat, amelyek konverziós szempontból rendkívül hatékony hirdetési megoldást kínálnak a hirdetőknek. Az együttműködés eredményeként a Flyerz felületeivel újabb platformon kínálhat több milliós heti elérést nagyvállalati ügyfeleinek a hd Open!


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


2020-ban milyen hatással lehet a hazai médiaköltésekre a járvány?

Több mint 5%-kal növekszik 2019-hez képest.

Körülbelül a 2019-es szinten marad.

Több mint 5%-kal csökken 2019-hez képest.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!