mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Dr. Illisz László
Dr. Illisz László
Heti Válasz
felelős szerkesztő


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Orvosi app-al nyerték meg a Microsoft Imagine Cup-ot
2016-04-13 16:02 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A helyes diagnózist elősegítő orvosi alkalmazás, a MEDcases nyerte meg a Microsoft Imagine Cup magyarországi döntőjét.

Idén először három kategóriában hirdettek nyertest, az abszolút győztesen kívül még a Játék kategóriában a Sphere csapata, valamint az Innováció kategóriában az Esport Horizon jutott be a technológiai-üzleti verseny regionális döntőjébe, ahonnan a legjobbak a nyári globális döntőben, Seattle-ben mutathatják meg az ötletüket a nagyvilágnak.

A kifejezetten fiataloknak és egyetemistáknak szóló technológiai versenyét megelőzően olyan több hetes felkészítő programot szervezett a Microsoft Magyarország a jelentkezőknek, amely gyakorlati és nélkülözhetetlen ismeretekkel segíti a jó ötletet megvalósítóit. Idén 43 csapat jelentkezett, és majdnem minden ötödik jelentkező be is jutott a programba. A képzésen részt vevő kilenc csapatból pedig öt jutott el a döntőig, ahol kedden hirdettek nyertest.

A nyertes csapat, a MEDcases alkalmazása az egészségügy legfontosabb területén, a diagnosztika képzésében vezet be újdonságot. Az orvostanhallgatók és fiatal orvosok a virtuális valóságban, szimulált betegeken és a diagnosztikus módszerek teljes skálájának felhasználásával, emberéletek veszélyeztetése nélkül készülhetnek fel a jövőbeli klinikai hivatásukra. Az alkalmazás aprólékosan képezi le a valódi diagnosztikai munka és az egészségügyi rendszer folyamatait, segítve a leendő orvosokat az esetorientált gondolkodásban.

A szakemberekből álló zsűri kiemelte, hogy egy rendkívül erős mezőnyben, nagyon meggyőző és kimondottan fontos területtel foglalkozó ötlettel nyert a MEDcases csapata.

A globális döntőiben a magyar csapatok évek óta hagyományosan jól szerepelnek. Tavaly a Washington Egyetemen megrendezett versenyen a magyar Mistory nyerte meg a TechReady-s Microsoft dolgozók közönségdíját, a "People's Choice Awards"-ot. Alkalmazásukkal bármelyik városnéző túra kalandjátékká varázsolható, felfűzhető egy valós, vagy fikciós történetre. Fejlesztésükre már azóta felfigyeltek kereskedelmi és turisztikai cégek is.




Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2022-ről 2023-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2022-hez képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2022-hez képest

Körülbelül a 2022-es szinten marad

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2022-hez képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2022-hez képest

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!