mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Kerti Attila
Kerti Attila
Maximize
ügyvezető igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Innovációs programot hirdetett a Telenor
2016-04-26 15:01 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Belső, innovatív ötletversenyt hirdetett munkatársainak a Telenor új, tizenkét országra kiterjedő programja keretében. A legjobb terveket benyújtó csapatok elkészíthetik projektjeik prototípusát is.

Az Ignite Incubator program a Telenor Csoport 2020-ig érvényes stratégiájához is kapcsolódik: a cégcsoport négy éven belül legalább 300 millió felhasználót szeretne meghódítani digitális szolgáltatásaival.

Sigve Brekke, a Telenor Csoport elnök-vezérigazgatója hangsúlyozta, hogy minden kollégát arra bátorít, hogy lépjen ki saját komfortzónájából, és éljen a lehetőséggel, csatlakozzon ötleteivel az innovációs programhoz."Kimagasló felhasználói élményt és új, vonzó termékek széles skáláját kell kínálnunk sok millió ügyfelünknek. Ehhez azonban elsőként kell felfedeznünk és tesztelnünk az új ötleteket, ehhez pedig alaposan meg kell ismernünk ügyfeleink vágyait. Ki alkalmas a legjobban erre a feladatra? Hát mi. Itt az idő, hogy felpörgessük a belső innovációs folyamatot!" - hangsúlyozta Sigve Brekke.

Beosztásától függetlenül bárki csatlakozhat a Telenor inkubátorprogramjához a cégcsoport tizenkét országban működő leányvállalatánál dolgozó 36 ezer munkatárs közül. A nevezőknek leginkább olyan létező ügyféligényekre reflektáló megoldással érdemes indulniuk, amely vagy globálisan alkalmazható ötlet, vagy legalább egy adott régióban nagy jelentőséggel bír.

Az Ignite Incubator nemzetközi zsűrije minden beérkező ötletet megvizsgál, a legjobb tervvel nevező csapatok pedig június közepén személyesen mutathatják be az általuk kigondolt megoldásokat a zsűri tagjainak, amely a tizenkét legjobbat fogja kiválasztani közülük.

Az ötletek értékelésekor a zsűri egyrészt azt vizsgálja, hogy az adott innováció milyen módon válaszol az ügyfelek igényeire, megvalósítási lehetőségei mennyire életszerűek, és mekkora piaci potenciál rejt magában. A tizenkét legjobban szereplő csapat tagjai három hónapos inkubátorprogramon vehetnek részt, ahol elkészíthetik a kitalált termék/szolgáltatás első, korlátozott funkcionalitású prototípusát.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


2020-ban milyen hatással lehet a hazai médiaköltésekre a járvány?

Több mint 5%-kal növekszik 2019-hez képest.

Körülbelül a 2019-es szinten marad.

Több mint 5%-kal csökken 2019-hez képest.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!