mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Dr. Erdei Tamás
Dr. Erdei Tamás
Metropol
főszerkesztő


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Az Armadillo nyerte az Exeltis tenderét
2016-05-12 11:03 [Marketinginfo.hu]

"Van, ami tervezhető, van, ami nem" szlogennel és kreatív koncepciójával az Armadillo Kreatív Ügynökség nyerte a Missee fogamzásgátló termékbevezetésére szóló tendert.

A kreatívval és az üzenettel a tervezhetőséget és a nem tervezhető "kalandokat" állítottuk szembe egymással" - mondta Arany Gábor, az Armadillo operatív igazgatója.

A full service ügynökség különböző projektekkel dolgozott már gyógyszeripari termékekkel. A 2014-es Hepatitis kreatív koncepciójával és integrált kampányával a Beteg Edukációs Projektek versenyében tavaly második helyezést ért el, felhívva ezzel a figyelmet arra, hogy lehet unalmas üzenetek helyett fiatalos, "kalandos" megoldásokat is alkalmazni.

A fogamzásgátlók általában nem túl "szexik", a levonorgesztrel tartalmú orális készítményeket például a nőgyógyászok többsége régiesnek látja. A Missee termékbevezetésével ezt a képet szeretné az ügynökség megváltoztatni.






További hírek:


2020-ban milyen hatással lehet a hazai médiaköltésekre a járvány?

Több mint 5%-kal növekszik 2019-hez képest.

Körülbelül a 2019-es szinten marad.

Több mint 5%-kal csökken 2019-hez képest.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!