mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Virtuális szoborkiállítás az Armadillotól
2016-08-01 13:05 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

VR-szoborkiállítást fejlesztett a szegedi REÖK (Regionális Összművészeti Központ) részére az Armadillo Kreatív Ügynökség. Az app segítségével akár szelfizhetünk is a Dávid-szoborral.

Kiterjesztett valóság-alkalmazást készített az Armadillo a Szegedi Szabadtéri Játékok felkérésére. Az ügynökség által tervezett alkalmazás a világ leghíresebb szobrait hozza el testközelbe. A REÖK-palota kiállításán a látogatók közelről szemlélhetik meg a híres műalkotásokat, a Dávid-szobrot, a kínai agyaghadsereg egyik katonáját, a Laokoón-csoportot, a Szfinxet, a New York-i Szabadság-szobrot, valamint Rodin, Gondolkodó szobrát. "Olyan klasszikus, milliók által csodált műremekekről van szó, melyek megtekintéséhez eddig akár több ezer kilométert is kellett utazni. Ilyen egyszerű módon még sosem vehettük szemügyre ezeket a műalkotásokat" - hangsúlyozták a kiállítást szervezők.

A recepción felvehető - és az alkalmazással feltelepített - tabletekkel járhatják végig a látogatók a kiállítást. A kihelyezett, önmagában is látványos dekorációs elemek markerként funkcionálnak, majd tabletet rá irányítva jelenik meg a műalkotás. A szobor megszemlélhető, körüljárható, de akár közös fotó is készíthető a szoborral, az így készült kép pedig megosztható. A kiállítást először az Operettszínház művészei próbálhatták ki, a nagyközönség felé a Színházak éjszakáján debütált.



"A hagyományos reklámmegoldások kezdenek megszokottá válni, egyre nehezebb az emberek figyelmét megragadni" - mondta Bartha Péter, az Armadillo ügyvezetője, majd hangsúlyozta, hogy ezért is nyitottak az Augmented Reality, a kiterjesztett valóság felé. "A technológiának köszönhetően lehetőségünk van a digitális megjelenéseket összekombinálni a valós térrel, virtuálisan kibővítve a valóságot. Fontos megértenünk a technológiát, hiszen a jövőben mindennapi életünk részévé fog válni a kiterjesztett valóság. Azok a cégek, amelyek felismerik a lehetőséget és először tesznek lépéseket, versenyelőnyre tesznek szert, ezért hozta létre újabb üzletágát az Armadillo, a kiterjesztett valóságon alapuló kreatív megoldások népszerűsítésére" - nyilatkozta Bartha Péter.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


2020-ban milyen hatással lehet a hazai médiaköltésekre a járvány?

Több mint 5%-kal növekszik 2019-hez képest.

Körülbelül a 2019-es szinten marad.

Több mint 5%-kal csökken 2019-hez képest.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!