mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
dr. Bíró Péter
dr. Bíró Péter
Marketing tanácsadó, oktató, igazságügyi szakértő


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Visszatért a Rádió 1-hez Hauk Zoltán
2016-09-09 13:00 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Szeptember 9-től Hauk Zoltán a Rádió 1 kereskedelmi igazgatója, feladata a Rádió 1 kereskedelmi osztályának felépítése, illetve üzleti stratégiájának kialakítása.

Az FM 96,4-es frekvencián sugárzó rádiócsatorna 2016. júniusa óta újra hallható Budapesten, a zenei rádió elsősorban a 15-40 év közötti fiatal felnőttekre fókuszál.

A Rádió 1 ügyvezetője, Bakai Mátyás elmondta, hogy "Hauk Zoltán személyében, Magyarország egyik legtapasztaltabb rádiós kereskedelmi szakemberét igazolta le, személyével a Rádió 1 hosszú távon, innovatív megoldásaival kívánja üzleti partnereit kiszolgálni."

Hauk Zoltán, (korábban a Sláger FM vezérigazgatója és a Trimedia Sales House ügyvezetője) szakmai pályafutásában 7 évig a Rádió1 kereskedelmi igazgatójaként a Rádió 1 hálózat és a helyi rádiók reklámértékesítéséért felelt. Hauk szerint "ebben az évben a rádiós piac, jelentős változásokon ment keresztül, azonban a rádióhallgatók száma stabil. Az új csatornák, mint a Rádió 1 szélesíti a közönséget, a szegmentált kínálat a hirdető cégek számára is lehetőséget biztosít, hogy megfelelő csatornát használjanak reklámkampányaikhoz."

A Rádió 1 a nyár folyamán óriásplakát kampánnyal, TV hirdetésekkel, sajtómegjelenésekkel vezette vissza a rádiós piacra a 2012-ben megszűnt Rádió 1 brand-et. A Rádió 1 megszűnésekor a leghallgatottabb budapesti csatorna volt közel 400.000 Facebook rajongóval, aktív online felületekkel. A Rádió 1-nél hamarosan újabb változások várhatók, amellyel a hallgatottság és a közösségi médiaaktivitás jelentős növekedésére számítanak.



Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Mikor olvasott utoljára (papíralapú) könyvet?

Most is olvasok.

Egy hete.

Egy hónapja.

Néhány hónapja.

Egy éve, vagy régebben.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!