mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English

Sályi Réka
Geometry Global ügynökségi cégcsoport
ügyvezető igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Ericsson 5G hálózata
2017-02-21 09:09 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Az Ericsson létrehozta az első végpontok közötti (end-to-end) 5G tesztrendszert, mint a jövőbeli 5G-szolgáltatások általános infrastruktúráját.

Az SK Telecom Koreával közösen végzett fejlesztésen alapuló sikeres élő demonstráció 2016. december 21-én zajlott le az Ericsson svédországi laboratóriumában, Kistában. Cloud Core (felhő alapú maghálózat), virtuális RAN (rádióhálózat) és vezeték nélküli NR/LTE (újgenerációs rádióinterfész) hálózati kapcsolatokat alkalmaztak. Egy hasonló demonstrációt végeztek a Telefonicával 2016. december 22-én Cloud RAN alkalmazásával.

Az 5G infrastruktúrát és szolgáltatásokat biztosít a hálózatba kapcsolt társadalom és a Dolgok Internete (IoT) számára. Hatással lesz a teljes mobilhálózatra és a kapcsolódó ökoszisztémára, az eszközöktől a mobilelérésig, az IP központig és a felhőig.

Håkan Djuphammar, az Ericsson stratégiai és technológiai vezetője (IT és Felhő üzletág) elmondta: "Ezek az SK Telecommal és a Telefonicával végzett élő demonstrációk bizonyítják az Ericsson hosszú távú elkötelezettségét az 5G irányában. Az 5G technológiák végpontok közötti fejlesztésének vezetésével közelebb hozzuk az 5G-t a valósághoz."

Jinhyo Park, alelnök, az SK Telecom hálózati kutatás-fejlesztési központjának vezetője elmondta: "Az SK Telecom örömmel jelenti be az első végpontok közötti 5G demonstrációt az Ericssonnal együtt. Folyamatosan dolgozunk a világ első 5G próbaüzemén és a kereskedelembe való bevezetésén."


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2022-ről 2023-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2022-hez képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2022-hez képest

Körülbelül a 2022-es szinten marad

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2022-hez képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2022-hez képest

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!