mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Hernádi Gábor
Hernádi Gábor
HD marketing, Star Network
Ügyvezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Egyre többen választják a Tényeket
2017-05-30 11:20 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Sorozatban egymás után múlt héten nézettebb volt a TV2 Tények című műsora az RTL Híradójánál.

Sorozatban egymás után háromszor, múlt hét szerdán (Tények: 151 ezer; Híradó: 139 ezer), csütörtökön (Tények: 144 ezer, Híradó: 141 ezer fő) és pénteken (Tények: 108 ezer, Híradó: 102 ezer fő) is nézettebb volt a TV2 Tények című műsora az RTL Híradójánál, a 18-49-es korosztályban.

Ugyanezen kategóriát vizsgálva ebben a hónapban, május 28-ig a Tények a nézőszám alapján hétszer verte meg a konkurencia műsorát, ebből hatszor hétköznap (az említetteken kívül: 2-án, 5-én, 18-án), egyszer pedig hétvégén (20-án). Idén összesen ez már 21 alkalommal fordult elő.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2022-ről 2023-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2022-hez képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2022-hez képest

Körülbelül a 2022-es szinten marad

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2022-hez képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2022-hez képest

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!