mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Brindza Gábor
Brindza Gábor
Madhouse
Termékfejlesztési igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Rekord a TV2 Mokkánál
2017-07-20 13:58 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

23,37 százalékos közönségarányt ért el a TV2 Mokka balatonfüredi műsora a 18-59-es kereskedelmi korosztálynál hétfőn.

Utoljára 2015. szeptember 30.-án volt ilyen magas piaci részesedése. A Mokka népszerűsége töretlen a 18-59 évesek körében, ami abból is látszik, hogy 2016 második negyedévéhez képest 2017 második negyedéve nyolc százalékkal hozott magasabb közönségarányt a Mokkának. Az aktuális hónap is jobban indult, mint egy évvel ezelőtt, mert 2016 júliusának első két hetéhez képest 8 százalékkal teljesített jobban a műsor a már említett célcsoportban.

Ami a hétfői Mokka idősávjának eredményét illeti, ahhoz a közszolgálati M1 állt a legközelebb a maga 6,88 százalékos közönségarányával, de ez is 3,5 szer volt alacsonyabb a TV2 reggeli magazinjához képest. Az RTL piaci részesedése a TV2 műsorának ideje alatt 2,92 százalék volt, aminél a Mokka teljesítménye nyolcszor volt magasabb. (2017.07.17.-i adás, célcsoport 18-59.)


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Elérés (Reach)

Break

Alfa együttható

továbbiak  
Forrás: Nielsen Közönségmérés
Ön melyik konferenciát várja a legjobban?

Marketing Summit (2019. szeptember 12-13.)

Internet Hungary (2019. október 1-2.)

Brand Festival (2019. november 20-21.)

Mindegyiket ugyanannyira várom

Egyiket sem várom

IT Manager
[2019-08-06]
Projektmenedzser
[2019-08-06]
tovább  
Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!