mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Kántor Kata
Kántor Kata
GfK Hungária Kft.
média szektormenedzser


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Változások a Café Communications-nél
2018-04-12 09:31 [Marketinginfo.hu]

Április elejétől új szervezeti struktúrában folytatják tovább munkájukat a Café Communications szakemberei.

A kreatív osztályt a jövőben Csirke Dániel és Szűcs Gábor kreatív igazgatóként vezeti, míg Ónody Boglárka kreatív stratégaként erősíti a stratégiai tervező csapatot.

Az egyre komplexebb stratégiai és kreatív megbízások miatt döntött az ügynökség a szervezeti átalakítás mellett. A kreatív stratéga és kreatív igazgatói pozíciók létrehozásával erőteljesebben összehangolható lesz a stratégiai tervezés és a kreatív megvalósítás, ami fokozza a divíziók közötti együttműködés eredményességét.

"A Café Communications "A változás inspirál" gondolat jegyében olyan egyedi megoldásokat kínál ügyfeleinek, amelyek valódi válaszokat adnak a folyamatosan alakuló piaci kihívásokra. Abban hiszünk, hogy a változás lehetőség a változtatásra, amelyet az elsők között igyekszünk megragadni. Ezt bizonyítja az elmúlt évben létre hozott Stories branded content almárkánk is, amelynek csapata legutóbb elhozta a legkreatívabb megoldásnak járó nagydíjat a DMBP versenyről. A mostani szervezeti átalakulástól azt várom, hogy a kreatívok és a stratégák még több időt és energiát fordíthassanak a változó trendek megértésére és kihasználására - hangsúlyozta Simon Zoltán, a Café Communications ügyvezető igazgatója.

A Café Communications a hivatalos hazai iparági rangsor alapján az 12-ik magyarországi reklámügynökség, ahol többek között az OTP, a Porsche Hungária, a Pick, valamint a Rama kampányain dolgoznak. Az itt lévő szakemberek elmúlt évben 5 Effie-t, és 42 más rangos elismerést nyertek az ügyfeleknek készített online/offline megoldásaikkal.

Csirke Dániel több mint 10 éves pályafutása során számos hazai és nemzetközi ügynökséget is megjárt, mielőtt 2 éve csatlakozott a Café csapatához. Kreatív igazgatói feladatai mellett a jövő reklámosait is oktatja az ELTÉ-n és a Budapesti Gazdasági Egyetemen.

Szűcs Gábor 16 évvel ezelőtt kezdte pályafutását, mint szövegíró. A Saatchi & Saatchinál, majd az Euro RSCG-nél dolgozott, mielőtt 10 éve csatlakozott a Café-hoz. Előbb, mint senior szövegíró, majd, mint group head felelt többek között a ©KODA, Audi, SEAT, Volkswagen, Pick, RAMA és OTP Bank márkákért.

Ónody Boglárka a pályán eltöltött 17 év alatt a TEAM, ACG, majd a Y&R berkeiben nagy és meghatározó brandeken dolgozott, cafésként pedig az utóbbi egy évben az OTP márkáért felelős kreatív csapatot vezette.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:




Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!