mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Brindza Gábor
Brindza Gábor
Madhouse
Termékfejlesztési igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Honnan tájékozódnak az üzleti döntéshozók?
2004-12-01 10:38 [Fipp.com]

A 2004-es pán-európai kutatás szerint még mindig a nemzetközi sajtó a leghatékonyabb eszköz, ha üzeneteinket a legbefolyásosabb üzletemberekhez is szeretnénk eljuttatni.

Az Ipsos-RSL kutatócég immár három évtizede minden második évben felmérést készít az európai üzleti döntéshozók olvasási és médiahasználati szokásairól. A 2004-es European Business Readership Survey (EBRS) legfontosabb tanulságai nemrégiben láttak napvilágot.

A 17 országban, 10 000 válaszadó részvételével lezajlott kutatás összesen 58 000 vállalat 431 ezer vezetőjének fogyasztási szokásait reprezentálja. A megkérdezettek a kontinens legbefolyásosabb üzleti döntéshozói: az Európában élő felnőtt lakosság legfelső elit 0,2%-a.

Az eredmények alapján még mindig a nemzetközi sajtó marad a leghatékonyabb eszköz, amennyiben Európa-szerte szeretnénk minél szélesebb körben elérni a vezető üzletembereket. 58%-uk szerint ugyanis a magazinok és az újságok a nemzetközi hírek legmegbízhatóbb forrásai, jóval megelőzve a televíziót (36%), a rádiót (20%) és az internetet (18%).

A legolvasottabb magazinok a The Economist (7,7%), a National Geographic (5,7%), a Harvard Business Review (5,6%), a Forbes (5,5%) és a Time (4,8%).

A nemzetközi újságok tekintetében a legmagasabb penetrációt a Financial Times (13,1%), a FAZ (10,8%) és az IHT (3,4%) érte el.

Az idei adatok jóval részletesebb információkkal szolgálnak a tévénézési és internethasználati szokásokat illetően is. A TV-csatornák közül a legnépszerűbb a Sky News (6,6%), a CNN International (6,1%) és a EuroNews (3,7%).

A leggyakrabban látogatott weboldalak (az elmúlt 4 hét alapján) a BBC News (12,7% nézte meg legalább egyszer az utolsó 4 hétben) és az ft.com (8%).

gaborják


További hírek:


Mikor olvasott utoljára (papíralapú) könyvet?

Most is olvasok.

Egy hete.

Egy hónapja.

Néhány hónapja.

Egy éve, vagy régebben.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!