mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Brindza Gábor
Brindza Gábor
Madhouse
Termékfejlesztési igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Újrahasznosított reklámponyvából készült bútorok
2018-08-24 12:54 [Marketinginfo.hu]

A Szigeten szolgálatot teljesített, újrahasznosított reklámponyvából készült bútorszetteket és egy jótékonysági eseményen gyűjtött, több mint 3 millió forint értékű adományt adott át a Mercedes-Benz a NGYSZ-nek.


Ötven négyzetméternyi reklámponyvából gyártott bútorokat adott át a Nemzetközi Gyermekmentő Szolgálat (NGYSZ) Élhető Jövő Parkjában a Mercedes-Benz a szervezetnek. A csillagos márka számára egyaránt kulcsfontosságú az innováció és a fenntarthatóság, így a speciális ülőalkalmatosságok azokhoz a célkitűzésekhez is illeszkednek, melyek mentén a park is létrejött. Az Élhető Jövő Park kialakításával a szervezet is igyekszik óvni a környezetet, csökkenteni a károsanyag-kibocsátást. Ennek érdekében megújuló energiaforrásokat használ a mindennapi működéshez. A bútorok készítése során a legfontosabb szempont a környezettudatosság és tisztíthatóság volt, valamint az, hogy a tárgyak könnyen szállíthatók, mozgathatók legyenek. Míg a fotelek, kanapék és puffok kárpitja újrahasznosított Mercedes-Benz reklámponyvából, az alapszerkezet újrahasznosított műanyag raklapból készült.

Az alkalmat megragadva adta át a márka azt a 3.390.000 forintos adományt is, amelyet a Mercedes-Benz az idén 10. születésnapját ünneplő Fashion Streettel közösen gyűjtött az NGYSZ számára egy júliusi, exkluzív Formula-1-es eseményen. Ezen a rendezvényen a vendégek tombola és árverés keretében adakozhattak, melyhez Lewis Hamilton és Palvin Barbara nyújtottak hatékony segítséget.

A Mercedes-Benz több mint húsz éve támogatja a karitatív szervezetet, mindeddig százhúsz millió forintot meghaladó összeggel segítette az NGYSZ-t.

"Boldogok vagyunk, hogy egy prémium autómárka szívügyeként tekint szervezetünk segítésére. Az elmúlt több évtizedes együttműködésnek köszönhetően évek óta kiemelt támogatóként jelenik meg a kétnapos Városligeti Gyermeknapunkon és a Díjlovas és Lovasterápiás Versenyünkön a fóti Lovasterápiás és Oktató Központunkban, de különböző árverések mellett szervezett már különleges gyermeksajtótájékoztatót is az Élhető Jövő Parkban, ahol a legféltettebb titkairól kérdezhették a gyerekek Nico Rosberg Formula-1-es világbajnokot" - mondta Edvi Péter, a Nemzetközi Gyermekmentő Szolgálat elnöke.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2018-ról 2019-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Körülbelül a 2018-as szinten marad

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!