mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Mandalina Rita
Madalina Rita
Flow PR
újmédia stratéga, vezető tanácsadó


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Megvan a Sándor Imre PR-Díj zsűrije
2018-10-10 12:22 [Marketinginfo.hu]

Kialakult a Magyar Public Relations Szövetség által 2012 óta minden évben kiírt Sándor Imre PR-Díj zsűrije.

A hagyományosan hírnévmenedzsment és kommunikációs kampány kategóriákban nevezhető pályázatokat idén is a PR-szakma elismert ügynökségi és vállalati szakemberei bírálják el. A nevezéseket október 12-ig lehet benyújtani.

A Sándor Imre PR-Díj fontos újítása, hogy az idei évtől az MPRSZ vállalati, ügynökségi, civil és magánszemély tagjai kiterjesztett kedvezményt vehetnek igénybe a nevezés benyújtásakor. A versenyen elért helyezések idén is beleszámítanak a Kreatív magazin által minden évben összeállított PR Toplista rangsorának meghatározásába. A Sándor Imre PR-Díjjal elérhető PR Toplista pontok ezen a linken érhetőek el. A nevezés egyéb feltételei és körülményei változatlanok, a pályázati kiírás letölthető az MPRSZ honlapjáról.

A pályázat kihirdetése óta a zsűri is összeállt, a beérkező munkákat hattagú zsűri értékeli, melynek elnöke R. Kovács Dániel, a Front Page Communications ügyvezetője, az MPRSZ elnökségi tagja.

A zsűri tagjai:
 
  • Bede Márta (Well PR Ügynökség, ügyvezető igazgató),
  • Bodó Teodóra (Provident Pénzügyi Zrt., Vállalati és Kormányzati Kapcsolatok Igazgatóság vezetője),
  • Maczelka Márk (SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft., kommunikációs vezető),
  • Puskár Krisztián (Kreatív, szerkesztő),
  • Ruska Viktória (Magyar Suzuki Zrt., Kommunikációs vezető).


Az idei Sándor Imre pályázatra 2018. október 12-ig lehet nevezni, a pályázati kiírásnak megfelelő formában, mely mától elérhető az MPRSZ honlapján.

A díjakat az MPRSZ decemberben, ünnepélyes keretek között osztja ki.



Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


SHR% (közönségarány)

Alfa együttható

Break

továbbiak  
Forrás: Nielsen Közönségmérés
Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2018-ról 2019-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Körülbelül a 2018-as szinten marad

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!