mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Kerti Attila
Kerti Attila
Maximize
ügyvezető igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Cannes-ban díjazták a "The Terror" című sorozatot
2018-10-17 12:03 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Az " Év legjobb sorozat indulása" díját nyerte el az AMC saját gyártású sorozata a cannes-i hétvégi Content Innovation Awardson.


A díj azokat az innovatív tartalomgyártókat, forgalmazókat, és technológiai cégeket méltatja, akik a mai globális televíziós iparág teljes megreformálásán dolgoznak. A Digital TV és a TBI szervezésében létrejött díjátadón a szakma legnagyobb szereplői tették tiszteletüket, hogy bemutassák a legfrissebb alkotásaikat. A díjakat nagyra becsült filmes szakemberek és elismert újságírók ítélték oda.

A "The Terror" díjnyertes első évada szerte világon az egyik legnépszerűbb drámasorozat lett, amit a kritikusok és a közönség egyaránt nagyon jól fogadott.

A sorozat második évada a második világháború idején játszódik majd, főszerepben egy olyan rejtélyes kísértettel, ami egy japán-amerikai közösséget üldöz dél-kaliforniai otthonából a csendes-óceáni háború internálótáboraiba.

Az antológia második részének alkotói Alexander Woo ("True Blood") és Max Borenstein ("Kong: Skull Island," "Godzilla"), utóbbi ötletgazdaként, előbbi showrunnerként jegyzi a produkciót.

A 10 részes sorozat 2019-ben kerül az AMC képernyőire, melynek executive producerei Ridley Scott, valamint Dan Simmons, David W. Zucker, Alexandra Milchan, Scott Lambert és Guymon Casady. Gyártói Scott Free, az Emjag Productions és az Entertainment 360, az AMC Studios-szal közösen.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2018-ról 2019-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Körülbelül a 2018-as szinten marad

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!