mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Bíró Gábor
Bíró Gábor
Mediabrands
Operatív igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Indul a VMR: Szóljon be az internetnek!
2005-02-04 12:08 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Hétfőn indul Magyarország legnagyobb online média kutatása.

A Visitor Media Research (VMR) hazánk legnagyobb online média kutatása, melyet az NRC Piackutató és a TNS ismétel meg évről évre. A felmérésben való részvétel alkalmat ad minden internetezőnek arra, hogy válaszaival segítse az általa is látogatott ingyenes tartalmakat nyújtó honlapok médiaértékesítését. A kérdőív az internetezők média használati szokásait, reklám attitűdjét és vásárlási szokásait is vizsgálja, segítve ezzel a hazai médiatervezők és hirdetők munkáját.

"Itt az alkalom, hogy véleményével minden internetező segítse kedvenc portálját" - emelte ki Klenovszki János, az NRC ügyvezetője. "Az interneten a legtöbb tartalomhoz ingyenesen jutunk hozzá, a portálok hirdetési bevételeikből élnek meg. Ezek elosztásában nagy szerepe van a VMR-nek, mivel a hirdetők a kutatási adatokra támaszkodva döntik el, milyen felületeken fogják elkölteni az online hirdetésekre szánt büdzséjüket. Arra is rákérdezünk, hogy az internetezők mely marketing eszközöket - például melyik bannereket - preferálják, így a VMR az internet arculatát is alakítja."

A Visitor Media Research kérdőíve több mint 300 honlapon fut egyszerre, és a válaszadás során - mely körülbelül 30-35 percet vesz igénybe - mintegy 90 portálról, online médiumról mondhatnak véleményt az internetezők.

"Úgy vélem az 'internetes ügyet' segíti, hogy létezik egy ilyen közösen finanszírozott felmérés, ami feltérképezi az internetes társadalmat" - emelte ki Németh Marika, az RTL Klub kutatási igazgatója. "A kutatás eredményeit az üzleti stratégia kidolgozásánál, a site fejlesztésénél, a tartalmi bővítések során, és az új szolgáltatások bevezetésekor is hasznosítjuk."

Szabó Ákos az Index kereskedelmi és marketing igazgatója hozzátette: a VMR a hazai internetes piac belső finomságaira-, a kisebb médiumokra nézve is adatokat szolgáltat, és mind marketing, mind tartalomfejlesztési szempontból támogatja a portálok munkáját.

mertz


További hírek:


2020-ban milyen hatással lehet a hazai médiaköltésekre a járvány?

Több mint 5%-kal növekszik 2019-hez képest.

Körülbelül a 2019-es szinten marad.

Több mint 5%-kal csökken 2019-hez képest.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!