mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Kerti Attila
Kerti Attila
Maximize
ügyvezető igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
A Népszavába integrálódik a Vasárnapi Hírek
2018-12-06 11:24 [MTI + Mediainfo.hu]

A Népszava integrálja saját kiadója másik lapját, a Vasárnapi Híreket; a társaság közleménye a piacvezető pozíció erősítésével indokolja a lépést.

A Népszava hírközpontúságának és a Vasárnapi Hírek elemzőbb és szórakoztatóbb stílusának ötvözésével egy tartalmasabb szombati újsággal és hétközi kulturális melléklettel találkozik az olvasó - idézik Puch Lászlót, a lapokat kiadó XXI. század Média Kft.-t tulajdonló Horizont Handels und Industrie AG meghatározó tulajdonosát.

A közleményben a tulajdonos emlékeztet arra: a folyamat a Vasárnapi Hírek megújulásával indult, majd tavaly a Népszava szerkesztőséghez csatlakozott tizenhét, a bezárt Népszabadságtól érkező újságíró, "így egy rendkívül nyitott, befogadó szellemiségű szerkesztőség állt össze".

Ezzel, a Népszava az országos politikai napilapok között piacvezető pozíciót ért el, hétközi mintegy 20 ezres és szombati 24 ezres példányszámával. Ezt a vezető helyet szeretnénk tovább erősíteni a két szerkesztőség szinergiáját kihasználva - idézik Puch Lászlót.

Múlthét szerdán jelentette be a Horizont Handels und Industrie AG, hogy a politikai napilappiacra fókuszálva megválik a Mezőgazda Lap- és Könyvkiadótól, amelynek portfóliójába tartozik többek között egy mezőgazdasági szakkönyvkiadó, a Diéta és Fitnesz című életmód magazin, a Vidék Íze gasztronómiai havilap és a vidék családi hetilapjaként ismert Szabad Föld.

A tájékoztatás szerint a széles skálájú portfóliót a Mediaworks vásárolta meg.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2018-ról 2019-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Körülbelül a 2018-as szinten marad

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!