mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Mandalina Rita
Madalina Rita
Flow PR
újmédia stratéga, vezető tanácsadó


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Női vezető a Republic Csoportnál
2018-12-07 11:38 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Mátyás Kitti client service directorként igazolt a 2Republichoz.

A szakember feladatai közé tartozik többek között az ügynökség átpozicionálása, valamint az, hogy a nemzetközi cégnél szerzett tapasztalatait implementálja, így optimalizálja a 20 fős csapat működését és a management boarddal közösen kialakítsa az új szolgáltatási portfoliót is. Kollmann Áron az ügynökség stratégiai és kreatív vezetője, illetve Mátyás Kitti célja az, hogy a 2Republic 2019 végére a gyorsan változó kommunikációs trendekkel lépést tartva, minél szélesebb megoldási eszközrendszerrel, edukációs, üzletfejlesztési modulokkal tegye versenyképesebbé partnereit. A 2Republic ügyfélportfoliója az elmúlt években szignifikánsan bővült, így például az ügynökség felel az E.ON, Bayer, PPG Trilak, Ooops! és a Budapesti Metropolitan Egyetem több nagy volumenű kampányáért is.

"Az akkor még Grey/G2 reklámügynökségnél kezdtem karrieremet és nyolc évet töltöttem el ott. Lojális embernek tartom magam, tudtam, hogy akármilyen ügynökségért nem hagynám ott a volt céget, viszont a Republic Csoport megkeresése egy olyan ajánlat volt a számomra, amire nem mondhattam nemet. Szeretem a kihívásokat, a Republic szellemisége kellően karakteres, teret ad az új ötleteknek.
A 2Republic vezetése rendkívül izgalmas feladat, hiszen egy gyors, proaktív és az egyéni projektvezetői skilleket igénybe vevő ügynökség munkájában veszek részt, amelybe folyamatosan implementálom a korábbi tapasztalataimat is. Úgy gondolom, hogy csapatommal közösen a vállalat új arcélét hamarosan megmutathatjuk a szakmának: azt az egyedülálló hangot és karaktert, amiért érdemes velünk dolgozni, természetesen az ügyfélkiszolgálást továbbra is professzionálisan folytatva. Vezetőként az a misszióm, hogy alkalmazkodva a mai trendekhez, minél jobban az ügyféligényekre tudjunk választ adni és egyedi megoldásokat nyújtani számukra." - nyilatkozta Mátyás Kitti, a 2Republic új client service directora.

"15 év telt el a 2Republic megalapítása óta, eközben nagyot fordult a világ, amivel a partneri igények és az ügynökségektől elvárt kompetenciák is sokat változtak. Kitti tapasztalatával, dinamikus munkaszemléletével szeretnénk még személyesebbé, hatékonyabbá tenni az ügynökség-partner közötti munkakapcsolatot, ami egy új ügynökségi modell létrehozását jelenti a hazai reklámpiacon, amellyel hamarosan jelentkezünk." - tette hozzá Kollmann Áron, a 2Republic stratégiai es kreatív igazgatója.

"A 2Republic élére egy nagyon tapasztalt, energiabombát, egy pozitív, 'edgy' személyiséget igazoltunk, aki egy nemzetközi reklámügynökségtől érkező, komplex-gondolkodású vezető. Kitti a reklámszakmában szerzett széleskörű ismereteivel és motiváltságával támogatni tudja céljainkat. Nekem ő olyan, mintha mindig is Republicos lett volna." - nyilatkozta Fabricius Gábor, a Republic Group innovációs igazgatója.

Mátyás Kitti a Corvinus Egyetem Kommunikáció és média szakán végezte tanulmányait, a master kurzus közben Spanyolországban újságírást tanult. Karrierje első évében kijutott Cannesba a Young Lions versenyre. Szabadidejében az olvasásnak és színháznak hódol, korábban volt egy zenekara is, többször fellépett a Reklámzajon különböző formációkban, jelenleg a félmaratonra készül. Kitti az évek során a csapatával elsősorban ATL kampányok, rendezvények, promóciók és aktivációs projektek levezényléséért volt felelős, kiemelt ügyfele volt a Pepsi, Rauch, Ferrero, Wing Zrt., Microsoft, MOL és a Cushman & Wakefield.



Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Break

Affinitási index (AFF)

Elérés (Reach)

továbbiak  
Forrás: Nielsen Közönségmérés
Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2018-ról 2019-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Körülbelül a 2018-as szinten marad

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!