mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Magyar Judith
Magyar Judith
SAP AG
kommunikációs igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Romániában 14 millió euróra bírságolták az Orange-t
2019-01-10 11:46 [MTI + Mediainfo.hu]

Domináns piaci helyzetével való visszaélés miatt 14 millió eurónak (4,4 milliárd forint) megfelelő lejre büntette a román versenytanács az Orange telekommunikációs vállalatot.

Az Orange telekommunikációs vállalat Románia legnagyobb mobilszolgáltatójának számít az ügyfelek száma szerint.

A francia vállalatot a versenytanács azért bírságolta meg, mert 2011 és 2015 között megakadályozta az emeltdíjas sms-szolgáltatásokat biztosító Simplus Invest SRL-t, hogy hozzáférjen az Orange mobilhálózatához. A Simplus 2002 óta van jelen a román piacon és biztosít sms-en keresztüli fizetési szolgáltatásokat, valamint reklámszolgáltatást közvetít cégek és ügyfelek között.

A versenytanács szerint a Simplusnak elengedhetetlenül szüksége van arra, hogy hozzáférjen az Orange hálózatához és ügyfeleihez, különben nem tudja biztosítani szolgáltatásait. Megállapították: a piacon domináns vállalatoknak nem szabad hátrányos megkülönböztetésben részesíteniük partnereiket, akiknek méltányos és átlátható üzleti feltételeket kell biztosítaniuk.

A versenytanács szerint a francia vállalat magatartása miatt a Simplusnak jelentősen romlott piaci helyzete, 2012 és 2015 között mintegy ötször csökkent az árbevétele.

Az Orange mobiltelefon szolgáltatását tavaly év közepén 10,53 millió ügyfél vette igénybe, a francia vállalat árbevétele a tavalyi első fél évben elérte az 546 millió eurót.



Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2018-ról 2019-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Körülbelül a 2018-as szinten marad

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!