mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Dr. Eszes Tamás, főiskolai tanár...
Dr. Eszes István
Budapesti Gazdasági Főiskola
főiskolai tanár


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Új vezető a UM-nél
2019-01-11 10:27 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

2019. január 2-tól Takács Borbála az IPG Mediabrandshez tartozó UM vezetője.

A kinevezés házon belülről történt, Bori 2015-ben csatlakozott az IPG Mediabrandshez mint stratégiai digitális igazgató elősegítve a cégcsoportunk digitális képességeinek integrálását a klasszikus médiatervezői területek közé. Ezt megelőzően az Arcus-nál, a Mediacom-nál, és a Havas Médianál lett a terület szakértője.

Takács Borbála, UM Brand Director: "Meglátásom szerint az ügynökségek, kommunikációs szolgáltatók számára a legnagyobb feladatot jelenleg az jelenti, hogy képesek legyenek hatékonyan integrálni működésük összes dimenzióját az üzleti stratégiai gondolkodásba, termék- és szolgáltatásfejlesztésbe. Az elmúlt közel négy évben azon dolgoztam, hogy a speciális szakértelmet igénylő részterületek bevonása a kommunikáció tervezés folyamatába elmélyüljön. Ez idő alatt volt alkalmam a cégcsoport összes divíziójával, üzleti egységével együtt dolgozni, megismerni és megérteni működésüket, erősségeiket, és azok integrációs lehetőségeit. Úgy érzem, az elmúlt időszak közös útjai és eredményei erős háttérbázisként támogatják azt a szándékomat, hogy a UM egy olyan ügynökségként legyen jelen a piacon, amelyik úgy tud kellő rugalmassággal és gyorsasággal, bátran, nyitottan, kreatívan elébe menni a kihívásoknak, hogy közben stabil alapként tekint és épít sok évtizedes szakmai tapasztalatára és nemzetközi hátterére."

Németh Béla, IPG Mediabrands CEE elnöke: "A UM vezetését feltett szándékom volt egy digitális területen felnőtt szakemberre bízni, mert abban hiszek, hogy egy digitális DNS-ű vezető képes hitelesen vezetni és irányítani az ügynökséget a kommunikációs szakma mostani, újabb és újabb digitális természetű kihívásokkal járó korszakában. Közös célunk, hogy a digitális technológiák széles körű integrálásán keresztül az ügyfeleink számára olyan üzleti partnerek legyünk, akik hatékonyan ötvözik a legmodernebb adat alapú megoldásokat a UM-re jellemző magas szolgáltatási színvonallal."

Az új vezető Reusz Gabriellát váltja a pozícióban, aki hamarosan anyai örömök elé néz.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön melyik konferenciát várja a legjobban?

Marketing Summit (2019. szeptember 12-13.)

Internet Hungary (2019. október 1-2.)

Brand Festival (2019. október 18-19.)

Mindegyiket ugyanannyira várom

Egyiket sem várom

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!