mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Deák Gábor
Deák Gábor
Honvédelmi Minisztérium Elektronikai, Logisztikai és Vagyonkezelő Zrt.
marketing és kommunikációs vezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
A fiatalok biztonságos internetezését célzó kampány indul
2019-02-11 13:03 [MTI + Mediainfo.hu]

A biztonságos adatkezelés érdekében új, fiataloknak szóló, a védekezőképességüket erősítő országjáró kampányt indít az EMMI és az Új Nemzedék Központ által életre hívott Digitális Immunerősítő Program (DIP).

A tárca közleményében azt írták, hogy a biztonságos internetezés világnapján az online tér veszélyeire - különösen a gyermekek védelmére - hívják fel a figyelmet.

Az Emmi arra szólítja fel az embereket, hogy vigyázzanak az online adataikra, és védjék a fiatalokat a káros tartalmaktól.

A tervek szerint idén tizennyolc iskolába látogat el a DIP roadshow-ja; egész napos programokkal várják a diákokat, a tanárokat és a szülőket.

Jelezték, hogy interaktív módon világítanak rá a fiatalok előtt álló digitális kihívásokra, valamint a közösségi média veszélyeire.

A rendezvényeken szakértők, színészek és véleményformálók (influencerek) bevonásával egy valódi etikus hekker a diákok előtt mutatja be, hogyan zajlik, amikor eltulajdonítják valakinek a jelszavait. A hekkerek az adatlopások lehetséges következményeit is bemutatják.

A résztvevők a saját szemükkel kísérhetik végig, miként csalhatják csapdába az adatvadászok az embereket, és tulajdoníthatják el akár néhány perc alatt a teljes digitális életüket - emelték ki.

Az országjárás során a fiatalok megismerhetik a legfrissebb tartalomszűrő programokat. Az otthoni és munkahelyi wifibeállítások gyakorlati lehetőségein kívül sok kibervédelmi eszközről is hallhatnak, amelyekkel az otthoni internetezést tehetik biztonságosabbá - fűzték hozzá.

A Magyar Ifjúságkutatás adatai alapján a fiatalok 88 százaléka napi szinten jelen van az online térben, és nincs nap, hogy ne lopnának el tőlük adatokat. Közösségi oldalon 79 százalékuk rendelkezik profillal, és kutatások bizonyítják, hogy ők a legjobban sebezhetőek a digitális világban, hiszen nem ismerik önvédelmi lehetőségeiket, nem teszik meg a szükséges biztonsági lépéseket.

Az adathalászati kísérletről film is készült, amely megtekinthető a https://www.facebook.com/digitalisimmunrendszer/videos/140021440286597/ oldalon - olvasható a közleményben.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2018-ról 2019-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Körülbelül a 2018-as szinten marad

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!