mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English

Tóth Gábor
Geometry Global
CEO


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
A Republic Group lett az Allee lead ügynöksége
2019-02-11 14:29 [Marketinginfo.hu]

A nyár folyamán többen is harcba szálltak az Allee bevásárlóközpont kreatív ügynökségéért folyó tenderén, illetve a januárban indult kampány kivitelezéséért.

A 21 éves ügynökség egy igazán nívós együttműködéssel indítja a 2019-es évet is. Budapest egyik meghatározó központja, az Allee újrapozicionálás céljából pályázatot hirdetett a hazai ügynökségek körében.

Az integrált kampány során online és offline megjelenések, új rendezvények és együttműködések is a kommunikációs stratégiai célokat fogják támogatni. A bevásárlóközpont látogatói 2019 folyamán új márkaüzenettel, jelentős, a komplexumot is érintő változásokkal találkozhatnak, melyhez egy eddigitől eltérő, új irányvonalat kellett meghatározni.

"A fogyasztói szokások és elvárások változása miatt egyre fontosabbá válik, hogy egy bevásárlóközpont élmény szinten is ki tudja szolgálni a vásárlókat. Olyan megoldásokat kerestünk, melyek kivételes helyként pozicionálják az Allee-t, ami többet nyújt, mint egy bevásárlóközpont és központi helyet foglal el nem csak a kerület, de a vásárlók életében is." - Berzevici Rita marketing vezető, Allee.

A tender harmadik, s egyben utolsó körében a jelentkezők közül került ki győztesen a Republic Group az #alleem kampányával. Az "alleem" kifejezés utal Újbuda erős összetartására, az ott élők és a bevásárlóközpont viszonyára, akik számára az Allee nem csupán egy pláza, hanem az ő saját helyük, otthonuk meghosszabbítása. A kutatásokból is kirajzolódott, hogy egy kimondottan lojális vásárlókörről van szó az Allee esetében. A kampány vizuális elemei az ő szemszögükből mutatják meg a sokszínű kínálatot, egy-egy vásárlói karaktert megidézve a rájuk jellemző színekkel.
"A koncepció lényege, hogy erősítsük a személyes kapcsolódást a vásárlók és a bevásárlóközpont között, és érzelmi kötődést építsünk ki a környezet és a vásárlók között, így hozva közelebb az Allee-t a célcsoportnak tekintett 28-40-es korosztályhoz." - Márton Szabolcs kreatívigazgató, Republic Group.

Az ügyféligényeket már 100 fővel kiszolgáló ügynökség feladata lett az Allee komplett arculatának, a márka pozíciójának, valamint a fogyasztói elköteleződésnek magasabb szintre emelése.



Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2018-ról 2019-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Körülbelül a 2018-as szinten marad

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!