mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Bíró Gábor
Bíró Gábor
Mediabrands
Operatív igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Mit fogadtak meg a magyarok 2019-re?
2019-02-12 11:11 [Marketinginfo.hu]

Januárban a Bónusz Brigád és a GKI Digital azt kérdezte közös felmérésében, hogy tettek-e a válaszadók 2019-re újévi fogadalmat: 26 százalék felelt igennel.

A legtöbben utazni szeretnének, a spórolással, munkával, rossz szokásokkal kapcsolatos fogadalmak az utolsó helyekre szorultak. Legnagyobb arányban a nők mondták, hogy megfogadtak valamit erre az évre: mégpedig homlokegyenes mást, mint amiket a férfiak.

Utazás, egészség, külső - a legtöbb fogadalom erről szól

Kígyózó sorok az edzőteremben - tipikus január eleji kép. Sokan hamar feladják, mások kitartanak. A Bónusz Brigád és a GKI Digital közös kutatásából kiderült, hogy 2019-re a kérdőív kitöltőinek negyede tesz vagy már tett fogadalmat - a válaszadók fele nem árulja el senkinek, hogy mivel kapcsolatban tesz fogadalmakat.


Mit fogadtunk meg tavaly?

2018-ra a válaszadók mindössze 17 százaléka tett újévi fogadalmat - kiugró arányban a 25 és 29 év közöttiek, nekik 60 százalékuk tartotta fontosnak ezt a hagyományt. A fogadkozók 63 százaléka önmagával akart többet törődni tavaly, sportolni, utazni szeretett volna, 59 százalékuk pedig egészsége érdekében életmódot szeretett volna váltani. A nők között a legnépszerűbb fogadalom a külsőn való változtatás (például fogyás) volt, a férfiak legnagyobb arányban (40%) az anyagi helyzetükön javítottak volna tavaly.

Arra is kíváncsi volt a Bónusz Brigád és a GKI Digital, hogy vajon ezeket a 2018-ra tett fogadalmakat betartották-e a válaszadók? Úgy tűnik igen, 78 százalékuk úgy érzi, hogy legalábbis részben sikerrel járt, minden tizedik válaszadó pedig maximálisan teljesítette a saját magának előírtakat.




Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2018-ról 2019-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Körülbelül a 2018-as szinten marad

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!