mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Drevenka Edit
Drevenka Edit
Aegon Magyarország
PR vezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
A Rossmann a Progressive Reklámügynökséget választotta
2019-03-15 11:21 [Marketinginfo.hu]

A Progressive feladata 2019-ben a Rossmann+ kedvezménykártya bevezetését támogató egész éves kommunikációs kampány tervezése és lebonyolítása.

A Rossmann még tavaly év végén írt ki kétfordulós tendert a Rossmann+ kártya bevezetését támogató integrált kampány kidolgozására. A vállalat számára 2019-ben kiemelt fontosságú kampány a tévéfilmek mellett online, PR- és rendezvényelemeket is tartalmaz.

Kadlok Nelli, a Rossmann PR Managere elmondta, hogy a tendert követő kutatáson is a Progressive koncepciója szerepelt a legjobban, mert a fogyasztók számára egyértelműen közvetítette a Rossmann+ kártya előnyeit.

Szabó Orsolya, a Progressive Client Service Directora hangsúlyozta, hogy a Progressive számára ez egy kiemelten fontos tender volt, mely egy új ügyféllel, izgalmas területen hosszú távú együttműködésre ad lehetőséget.



Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön melyik konferenciát várja a legjobban?

SMART (2019. április 2)

Media Hungary (2019. május 7-8.)

Marketing Summit (2019. szeptember 12-13.)

Internet Hungary (2019. október 1-2.)

Brand Festival (2019. október 18-19.)

Mindegyiket ugyanannyira várom

Egyiket sem várom

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!