mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Gombos Zsolt
Gombos Zsolt
Online Marketing Akadémia
OMA alapító tréner, Facebook-szakértő


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Továbbra is több a tisztázatlan kérdés az Est Media körül
2019-07-31 10:20 [MTI + Mediainfo.hu]

A TEBÉSZ elnöke a lapnak elmondta, hogy hivatalosan is kérik majd a társaság menedzsmentjétől, hogy tegyék nyilvánossá a dokumentumot, vagy legalább a cégértékelésre vonatkozó részét.

A Tőzsdei Egyéni Befektetők Érdekvédelmi Szövetségének (TEBÉSZ) elnöke, Dióslaki Gábor szerint az Est Media részvényeseinek jogukban áll tudni, hogy minek alapján értékelték 28,6 milliárd forintra a megvásárolt Delta Systems társaságot, ugyanakkor Balázs Csabának, az Est Media nagytulajdonosának az álláspontja az, hogy ez üzleti titoknak minősül - írta a Világgazdaság hétfői számában.

Balázs Csaba a Világgazdaságnak nyilatkozva úgy fogalmazott: "egy üzletrész vételárát a felek a szabad belátásuk alapján állapítják meg, és nem kötik mások orrára, hiszen üzleti titoknak minősül, amelyet még a részvényeseknek sem áll módjukban megismerni".

Szerinte a társaság egyelőre nem készül arra, hogy kötelező vételi ajánlatott kell majd tenni a részvényeseknek.

A Világgazdaság írt arról is, hogy a híresztelések szerint a háttérben jelenleg is zajlanak egyeztetések a 4iG-vel az Est Media és vele együtt a Delta Systems megszerzésére.

A 4iG ugyanakkor arról tájékoztatta a lapot, hogy nem tett és a jövőben sem tesz ajánlatott a Delta Kft. vagy az Est Media társaságokra. Megerősítették azt is, hogy potenciális partnerként sem számolnak a Delta Systemsszel.



Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2019-ről 2020-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2019-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2019-hoz képest

Körülbelül a 2019-es szinten marad

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2019-hoz képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2019-hoz képest

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!