mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Deák Gábor
Deák Gábor
Honvédelmi Minisztérium Elektronikai, Logisztikai és Vagyonkezelő Zrt.
marketing és kommunikációs vezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Júliusban is főműsoridős piacvezető az RTL Klub
2019-08-09 11:58 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Kimagasló eredménnyel zárta a júliust az RTL Klub, 2019 első hét hónapjában csaknem 59 millió videómegtekintést regisztrált az RTL Most!

Kimagasló eredménnyel zárta a júliust az RTL Klub: a csatorna júliusi főműsoridős közönségaránya 12,1 SHR% volt, ezzel továbbra is piacvezető a kereskedelmileg legfontosabb, 18-49-es korcsoportban.

A nézők kedvenc sorozata továbbra is A mi kis falunk: a saját gyártású vígjátéksorozat napi ismétlései eddig 19,0 SHR %-os nézettséget hoztak 18-49-es közönség körében és kivétel nélkül mindegyik epizód győztesnek bizonyult a saját idősávjában.
Az RTL Klub a 2019-es év első hét hónapjában (2019.01.01. - 2019.07.31, összesen 212 nap) a 18-49-es korcsoporton, főműsoridőben 174 napot nyert meg.

Megállíthatatlan az RTL Most!

Folyamatosan növekszik az RTL Most online videós felület népszerűsége: az RTL Magyarország AVOD platformja 2019 első hét hónapjában csaknem 59 millió videómegtekintést regisztrált - ez 156%-kal több a tavalyi év hasonló időszakához képest. Emellett több, mint félmillió új felhasználó csatlakozott a szolgáltatáshoz.

Az RTL Most felületén jelenleg közel 9 ezer videó érhető el, a tartalmat pedig tovább színesíti, hogy a tavaly indult két új tematikus csatorna - a SzeressMost és a NevessMost - mellett az idei évben már két Film+ pop up kampány is futott: az időszakosan elérhető, filmes tematikájú válogatásban az érdeklődők számos nagysikerű, egészestés mozifilmet is megtekinthettek a platformon.

Online is hasít A mi kis falunk

Az idei év első hét hónapjának legnépszerűbb RTL Most-os tartalma A mi kis falunk és a Drága örökösök volt, amit A Tanár, illetve a Való Világ követ. Ami a tavaszi szezon műsorait illeti: az RTL Most nézői a Cápák Között, a Főnök inkognitóban, valamint a Gyertek át! epizódjaira kattintottak leginkább.

2019. első félévben az oldal felhasználóinak aránya a következőképp alakult: 75% Magyarországról, 4,9% Romániából, 4,8% Németországból, 3,8%-uk Nagy-Britanniából, 3%-uk pedig Ausztriából kereste fel a platformot, de érkezett látogató Új-Zélandról, a Dominikai Köztársaságból és Paraguayból is.

Forrás: Nielsen Közönségmérés, GemiusPrism, Google Analytics


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2019-ről 2020-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2019-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2019-hoz képest

Körülbelül a 2019-es szinten marad

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2019-hoz képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2019-hoz képest

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!