mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English

Ihász Ingrid (Rabbit)
MEC
digitális vezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
10 tipp az eredményes rendezvényhez
2020-03-24 07:30 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Az üzleti vállalkozások számára egyre inkább kihagyhatatlanok a szakmai vásárok, kiállítások.

Míg egy vállalkozás kezdetén márkaépítésre, ügyfélcsalogatásra, addig a sikeres vállalkozásoknál például eladási értékek növelésére lehet használni ezeket a rendezvényeket. Persze a standállítás még csak a kezdeti lépés, utána számos technikát kell és érdemes alkalmazni. Jöjjön pár szupertipp, amivel maximalizálhatjuk a kiállítások eredményességét!

A ráhangolódás

A munka sohasem a kiállításon kezdődik! Hetekkel előtte komoly terveket és marketinget kell felállítanod, hogy az esemény adta lehetőségeket komolyan ki tudd aknázni! Harangozd be a jelenlétedet Facebook eseménnyel, vagy bárhol, ahol a célközönséged el tudod érni! A kiállításra időben rendeld meg a szükséges reklámtollakat, pólókat vagy logózott termékeket.

Légy jelen

A közösségi média lehetőségek tárháza. Ilyen például, ha célirányosan indítasz egy általad releváns Facebook zárt csoportban egy aktuális témát. Persze ne közvetlen reklám legyen, csak közvetve említsd a kiállítást!

Tájékozódj

A kiállítást megelőző telepítési időszakban is látogass el a rendezvény helyszínére, és nézd meg, a konkurencia milyen csalogató dolgokkal készül. Inspirálódj a látottakból, és ami még eszedbe jut és időben belefér a megvalósításhoz, tedd meg!

Legyél lehengerlő

Legyen olyan a standod megjelenése, ami mellett senki nem tud elmenni szó nélkül! Az első benyomás minden esetben nagyon fontos, ezért ne spórolj a látványelemeken, hiszen valószínűleg így meg fog térülni a befektetésed!

Welcome csali

A te asztalodnál álljon a legnagyobb sor, mert ez a látogatók számára egyértelműen mutatja, hol történik valami kihagyhatatlan esemény. A tömeget pedig mindig valami ingyen ajándékkal tudod magadhoz vonzani. Az átadásánál hangozzon el vállalkozásodról információ vagy aktuális érdekesség!

A látványos bemutatkozó

A szórólapok helyett válaszd inkább a modern és trendi bemutatkozás fajtáját! Készíts figyelemfelkeltő videót vállalkozásodról!

Alkoss, légy kreatív

A kiállítást megelőzve ötletelj, amennyit csak tudsz. Hisz még ha alacsony költségvetéssel is rendelkezel, a jó ötletek nem mindig drágák. Ötletek hiányában érdemes szakértő segítségét kérni. A Horizont weboldalát érdemes böngészni, profi segítséget kérhetsz tőlük az egész kiállítás lebonyolításához!

Meghívó

Ha valaki elmegy egy eseményre, akkor rendszerint nem felejti el meglátogatni azoknak a standját, akiktől előtte értesítést kapott a rendezvényről. Te is küldj e-mailt ügyfeleidnek, és hívd meg őket a te standodhoz!

Legyél toppon, ha esik, ha fúj

Ha azt is sikerül eltalálni, milyen időjárás lesz, elképesztő reklámelőnyre tehetsz szert. Például adj logózott napszemüveget, ha tűz a nap, vagy esőkabátot zivatar esetén.

Legyen a fenti pár tipp a stratégiaalkotásod fő csapásvonala, és így szuper rendezvényre viheted céged!



Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Elérés (Reach)

Coverage (COV)

Exkluzív break

továbbiak  
Forrás: Nielsen Közönségmérés
2020 ban hány százalékra tippeled a hazai programmatic media költést a digitális médiaköltésen belül?

0-10%

11-20%

21-30%

31-40%

41-50%

51-60%

61-70%

71-80%

81-90%

91-100%

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!