mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Maczelka Márk
Maczelka Márk
SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft.
kommunikációs vezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
A Zynga lezárta az isztambuli székhelyű Rollic felvásárlását
2020-10-05 12:38 [MTI + Mediainfo.hu]

Belépés az egyik legnagyobb és leggyorsabban növekedő mobiljáték-kategóriába - Bővíti és diverzifikálja a Zynga hirdetési üzletágának tevékenységét.

A Zynga alkalmazottjaihoz egy rendkívül tehetséges csapat és külső fejlesztők kiterjedt hálózata csatlakozik

Az interaktív szórakoztatás egyik globális vezető vállalata, a Zynga Inc. és az ún. "hiper-casual" (alkalmi, széles közönséget célzó, intuitív mobileszközökön is egyszerűen játszható) mobiljátékokat fejlesztő és kiadó, isztambuli székhelyű Rollic,
amelynek termékportfóliójában több olyan népszerű hiper-casual mobiljáték is megtalálható, amelyeket ez idáig több mint 365 millió alkalommal töltöttek le a játékosok, ma bejelentették, hogy lezárták a felvásárlási ügyletet, melynek eredményeként összesen körülbelül 180 millió USA dollár készpénzben kifizetett teljes vételár ellenében (melybe beleértendők a működőtőke-korrekciók is) a Zynga
birtokába került a Rollic 80%-os tulajdonrésze. Az elkövetkező három évben a Zynga egyenlő részletekben felvásárolja a Rollic fennmaradó 20%-os tulajdonrészét meghatározott bevételi és nyereségességi célkitűzések alapján megállapított áron.

A Rollic akvizícója révén a Zynga belép a gyorsan növekedő hiper-casual mobiljátékok piacára, és alkalmazottjaihoz egy rendkívül tehetséges tagokból álló csapat, valamint külső fejlesztők kiterjedt hálózata csatlakozik. A Rollic felvásárlásának eredményeként ugyanakkor számottevően nő a Zynga közönsége és bővül hirdetési tevékenysége is. A Rollic-ot továbbra is annak alapítója és vezérigazgatója, Burak Vardal és a Rollic jelenlegi vezetősége fogja irányítani, és a tervek szerint a vállalat székhelye továbbra is Törökországban, Isztambulban lesz.

"Nagy örömmel várjuk, hogy a Rollic és annak hihetetlenül tehetséges csapata, valamint kiterjedt fejlesztői hálózata csatlakozzon a Zyngához" - nyilatkozta Frank Gibeau, a Zynga vezérigazgatója. "A Rollic felvásárlása révén a Zynga belép az egyik
legizgalmasabb és leggyorsabban növekedő mobiljáték-kategória, a hiper-casual mobiljátékok piacára. A mobiljátékszektor és a hirdetési ágazat folyamatos fejlődése közepette a Rollic jelentős méretű és diverzifikált közönsége igen értékes növekedési
lehetőséget képvisel a Zynga számára."

"Nagy örömmel csatlakozunk a Zyngához, amelynek alapvető értékei és vállalati kultúrája tökéletesen illik a miénkhez" - jelentette ki Burak Vardal, a Rollic alapítója és vezérigazgatója. "A két cég történetének ebben az új fejezetében a Zynga és a Rollic fejlesztés terén birtokolt együttes szakértelme, kreativitása, minőségi munkája és kiemelkedően tehetséges csapatai páratlan lehetőségeket nyitnak meg az egyesült vállalat előtt. Elkötelezettek vagyunk az ez által az egyesülés által kínált lehetőségek kiaknázása iránt, és célunk a mobiljátékok következő generációjának létrehozása."

A Rollic egy 2018 decemberében Burak Vardal, Deniz Basaran és Mehmet Can Yavuz által alapított, hiper-casual mobiljátékokat fejlesztő és kiadó vállalat, melynek székhelye Isztambulban, Törökországban található. A Rollic játékai közül nyolc ért el első vagy második helyezést az ingyenesen letöltött játékok körében az Amerikai Egyesült Államok App Store-jában, és legutóbb kiadott játékaik, a Go Knots 3D és a Tangle Master 3D a két legtöbbször letöltött játék volt az Amerikai Egyesült Államok App Store-jában 2020 második negyedévében.

A felvásárlási ügylet zárása 2020. október 1-jén lép érvénybe. A Zynga a felvásárlást követően a 2020-as év 3. negyedévi pénzügyi eredményekre vonatkozó jelentésében korrigálni fogja a 2020-as év egészére vonatkozó pénzügyi előirányzatait.

Forrás: Business Wire/OTS


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


2020-ban milyen hatással lehet a hazai médiaköltésekre a járvány?

Több mint 5%-kal növekszik 2019-hez képest.

Körülbelül a 2019-es szinten marad.

Több mint 5%-kal csökken 2019-hez képest.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!