mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Peresztegi Zoltán
Peresztegi Zoltán
Schibsted Classified Media
alelnök


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Még tart a strandszezon: 4 tipp a lapos hasért (x)
2021-08-27 09:02 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Mit tegyünk a lapos hasért? Hiszen még tart a bikiniszezon, a testhezálló topok és lenge nyári ruhák időszaka.

Sokszor nem is feltétlenül súlyfeleslegről van szó, persze előfordul, hogy tényleg fogyni szeretnénk. Nézzük, mit tehetünk!

Felejtsük el a villámdiétákat

Mégha csábítóan is hangzanak, főleg, ha csak egy kis feleslegtől szeretnénk megszabadulni, jobb elfelejteni a pár napos koplalásokat. Valójában az anyagcserének sem tesznek jót a villámdiéták, emellett sok hasznos tápanyagtól vonjuk meg ilyenkor a szervezetet az egyoldalú táplálkozással.

A villámdiéták helyett a következetes étkezés, sok testmozgás, és néhány trükk segíthet. A szigorú, de nem egészséges szempontokat követő, akár az emésztésre, bélflórára káros étrend sokkal több kárt okozhat, mint amennyi hasznot hoz. Ezért, ha kizárjuk az életünkből a villámdiétákat, már megtettük az első lépést a rövid távú lapos hasért és a hosszútávú fogyásért is.

Előtérben a mozgás!

Ha csak pár napunk, vagy 1-2 hetünk van fogyni, a mozgás akkor is segíthet. Rövid idő alatt látványos eredményeket nem feltétlenül érhetünk el, bár az intenzív és hosszú aerob edzések csodákat képesek tenni. Ennek ellenére, ha csak rövid időnk van látványosabb eredményt elérni, akkor a mozgás mindenképpen fontos és hatásos kiegészítése lehet a lapos hasért folytatott harcnak.

Egyrészt természetesen gondoljunk a mozgás fogyasztó hatására. Ami azonban rövidtávon fontosabb, az az, hogy például a puffadás ellen is sokat segít a mozgás. Napi 25-30 perc könnyedebb mozgással már megakadályozhatjuk, hogy puffadtak legyünk. Másrészt a mozgás a nyirokkeringést is felélénkíti, ezért segít a vizesedéssel szemben is.

Figyelj oda a folyadékbevitelre

A folyadékbevitel szintén segít a fogyásban is, illetve a vízháztartás szabályozásában is fontos szerepe van. Ugyanis a nyári melegben sokszor a hasra és deréktájra kellemetlen pillanatokat okozva rakódik le a víz. A folyadékháztartásunk rendbe rakásával erről a területről tűnik el leghamarabb a felhalmozódott víz.

Ambivalens módon minél több folyadékot iszunk, annál kevésbé köti meg a vizet a szervezetünk, tehát a vizesedés ellen a cukormentes folyadékok fogyasztása az egyik legjobb módszer.

Sok-sok rost

A rostban gazdag táplálkozás már akár rövid távon is hatékony lehet, ha laposabb hasat szeretnénk. Ugyanis helyreállítja az emésztésünket, és megszűnhet a kellemetlen puffadás. A rostok ráadásul a bélflórának is nagyon jót tesznek, mert a rostoknak köszönhetően egészséges bélflórát tudunk létrehozni. Ez pedig nem csak a fogyás, hanem a megfelelő emésztés és az egészséges immunrendszer feltétele is.

A rostok támogatják a probiotikumokat, az egészséges, nem patogén bélbaktériumokat. A megfelelő emésztéshez, a puffadás megszüntetéséhez napi 30 g rostra van szükségünk. Ezért igyekezzünk rostban gazdag ételeket fogyasztani. Egy adag activé FiberShake-el pedig már a napi rostfogyasztás 33%-át letudtuk, így egy egyszerű, de nagyszerű termékkel igen sokat tehetünk egészségünk megőrzéséért.



Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


2020-ban milyen hatással lehet a hazai médiaköltésekre a járvány?

Több mint 5%-kal növekszik 2019-hez képest.

Körülbelül a 2019-es szinten marad.

Több mint 5%-kal csökken 2019-hez képest.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!