mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Magyar Judith
Magyar Judith
SAP AG
kommunikációs igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Az NMHH a médiatudatos diákokért
2023-05-16 12:16 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Az NMHH új együttműködéssel támogatja a médiatudatos diákok közösségeit.

Koltay András, a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) elnöke az Országos Tudományos Diákköri Konferencia győri megnyitó ünnepségén jelentette be, hogy három évre szóló együttműködési megállapodást írt alá az Országos Tudományos Diákköri Tanács elnökével, Weiszburg Tamással. Az Országos Tudományos Diákköri Tanács működteti a legnagyobb Kárpát-medencei felsőoktatási tehetséggondozó hálózatot, megszervezi a tudományos diákkörök országos versenyeit. A két intézmény az együttműködés keretében 2026-ig jelentős közös fejlesztéseket valósít meg.

Az NMHH a 2023-26 közötti időszakra vonatkozó stratégiai célkitűzéseivel is összhangban, korszerű módszerekkel kívánja támogatni az országos tudományos diákköri mozgalom Kárpát-medencei közösségépítését a digitális nyilvánosság magyar nyelvű tereiben, valamint a hírközléssel és a médiával kapcsolatos tudományos kutatásokat. Az együttműködés célja, hogy a magyar egyetemi közösség a hírközlés, a média, a fogyasztóvédelem, az online tudatosság területén tehetséges kutatókat és felkészült fiatal szakembereket neveljen, valamint, hogy az együttműködés keretei között olyan új, online médiakommunikációs szolgáltatásokat fejlesszenek ki, amelyek több százezer magyar középiskolás és egyetemista számára fogják közvetíteni a tudományos kutatás értékeit és az online médiatudatosság fontosságát.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2022-ről 2023-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2022-hez képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2022-hez képest

Körülbelül a 2022-es szinten marad

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2022-hez képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2022-hez képest

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!